esmes nekeicia. gamintojas drozia servisa.. servisas drozia vartotojus. o gamintojui px, nes jis didelis ir nieko nebijo. "Linas Petkevičius" wrote in message news:os77tr$klt$1@trimpas.omnitel.net... Nezinau shitos rinkos veiklos modeliu, bet gali buti dar pora kitu niuansu - pavyzdziui fiksuotų sumų metinės sutartys arba sekmės mokestis už mažas sanaudas. "mindau" wrote in message news:os77ea$k6d$1@trimpas.omnitel.net... servisas nesiima remontuoti to uz ka jiem gamintojas neapmokes. servisas gi suinteresuotas remontuoti kaip imanoma daugiau, tai ju biznis. visos saknys cia gamintoju "instrukcijose", nes tai tiesiogines ju islaidos. kiek tai legalu jau kitas klausimas. "Invertuota panda" wrote in message news:os5kdd$cvh$1@trimpas.omnitel.net... On 10/17/17 18:32, mindau wrote: > gamintojo instrukcijos servisui. kol gali tol ir atsimusineja tuo. Kazko abejoju kad gamintojas tokias instrukcijas dave. Bent jau kitose salyse servisai tokius ekranus keicia. Realiai keicia visa korpusa su remeliu isskyrus nugareles danKteli. Labiau itarciau serviso kontrakta su zumzungu. Kad tik nebutu taip, kad jie ten apsitare koki nors abonentini mokesti ir daugiau remonto jiem paprasciausiai patiems neapsimoka. Tai ir atsisaudo.