Nelabai supratau, ko tu lauki iš pardavėjo? Galima ir emeilu. "niekas" wrote in message news:os6sgd$9la$1@trimpas.omnitel.net... 2017-10-18 08:17, Linas Petkevičius rašė: > Taip - raštu kreiptis. Prašyti gražinti pinigus, nes servisas net > netikrines atsisake remontuti, nurodydamas nepagrista priezasti. Tai toks scenarijus tiktų: Laukiu dabar veiksmo iš lopocentro. Tada jiems rašau pretenziją, cituodamas visą iš MTTC gautą e-mailą kad jie nifiga nieko nedarė ir todėl su jais nesutinku ir prašau grąžinti babkes... ? O e-mailu sueis toks raštas? Ar reik vežt popierinį? Nes kartą su panašia situacija buvau Kauno lopocentre susidūręs- jie tiesiog atsisakė priimt popierinį raštą.. O po ilgų pasikoliojimų paėmė- tačiau nepasirašė ant antros kopijos- tai taspats kaip išmečiau popierių gavosi.. Todėl ir norisi e-mailu bandyt viską tvarkyt- turėčiau gal kaip įrodymą... Ačiū