Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: niekas
Data: 2017-10-17 14:23:01
Atrašė MTTC atsakymą į mano paklausimą:

Sveiki,

Remonto metu Apt. Nr. ....... (minėtas gedimas: „Juosta per ekrana“ ) 
pristatytas į serviso centrą su prašymu dėl broko akto. Technikui 
atlikus pirminę techninę įrenginio patikrą, buvo rasti mechaniniai 
korpuso pažeidimai, kurie riboja gamintojo garantinio aptarnavimo 
sąlygas (žr. vartotojo instrukciją). Atkreipiame dėmesį, kad MTTC 
dirbantis techninis personalas konstatuoja faktą dėl rastų pažeidimų, 
tačiau negali nustatyti rastų pažeidimų atsiradimo aplinkybių. 
Atsižvelgiant į pateiktas techniko išvadas dėl garantinių sąlygų (žr. 
vartotojo instrukcijoje) neatitikimo - MTTC negali atlikti telefono 
garantinio aptarnavimo. Pažeidimų fotografijas galite matyti paspaudę 
šią nuorodą: 
http://service.mttc.lt/......................................................

Telefono keitimo aktas – broko aktas, išrašomas vadovaujantis gamintojo 
(Samsung) nustatytomis taisyklėmis. Telefonas turi atitikti garantines 
sąlygas (negali būti jokių išorinių ar vidinių pažeidimų). Įrenginys 
IMEI ............... neatitinka gamintojo garantinių sąlygų, todėl DAP 
(broko) aktas bei garantinis aptarnavimas negalimas.

Nesutikus su šiomis išvadomis – įrenginys artimiausiu metu bus 
grąžinamas į priėmimo saloną, netaisytas.



Pagarbiai,

D____________

Klientų aptarnavimo vadybininkė