Atrašė MTTC atsakymą į mano paklausimą: Sveiki, Remonto metu Apt. Nr. ....... (minėtas gedimas: „Juosta per ekrana“ ) pristatytas į serviso centrą su prašymu dėl broko akto. Technikui atlikus pirminę techninę įrenginio patikrą, buvo rasti mechaniniai korpuso pažeidimai, kurie riboja gamintojo garantinio aptarnavimo sąlygas (žr. vartotojo instrukciją). Atkreipiame dėmesį, kad MTTC dirbantis techninis personalas konstatuoja faktą dėl rastų pažeidimų, tačiau negali nustatyti rastų pažeidimų atsiradimo aplinkybių. Atsižvelgiant į pateiktas techniko išvadas dėl garantinių sąlygų (žr. vartotojo instrukcijoje) neatitikimo - MTTC negali atlikti telefono garantinio aptarnavimo. Pažeidimų fotografijas galite matyti paspaudę šią nuorodą: http://service.mttc.lt/...................................................... Telefono keitimo aktas – broko aktas, išrašomas vadovaujantis gamintojo (Samsung) nustatytomis taisyklėmis. Telefonas turi atitikti garantines sąlygas (negali būti jokių išorinių ar vidinių pažeidimų). Įrenginys IMEI ............... neatitinka gamintojo garantinių sąlygų, todėl DAP (broko) aktas bei garantinis aptarnavimas negalimas. Nesutikus su šiomis išvadomis – įrenginys artimiausiu metu bus grąžinamas į priėmimo saloną, netaisytas. Pagarbiai, D____________ Klientų aptarnavimo vadybininkė