Labas, tai aš maždaug visa tai ir išdėsčiau lopocentrui parašytoj pretenzijoj.. Ir dar daug plačiau.. Į ką ir gavau žemiau cituotą atsakymą.. Atsakė- parduotuvės direktorė... :) Dabar visa tai jiems konkrečiai pakartoti ar tiesiai vartotojų teisėms ..? Ačiū 2017-10-23 12:45, Linas Petkevičius rašė: > Rasyti pretenzija. Atkreiciau demesi I tai, kad: > > Gedimas viduje, o telefonas net nebuvo ardytas > Gedima darbuotojas ne nustate, o atsisake tai daryti remdamasis > gamintojo nurodymais > Nenustatytas priezastinis rysys tarp isorinio defekto ir gedimo > Ideti nuoroda, kad tai pastovi sio modelio problema > > > "niekas" wrote in message news:osk9rs$fto$1@trimpas.omnitel.net... > > La, > > topocentro atsakymas į mano pretenziją: > > Laba diena, > apgailestaujame, tačiau gamintojo autorizuotas serviso centras nustatė, > kad Jusų telefonas turi mechaninius pažeidimus. Jūs telefonu naudojotės > daugiau nei metus laiko. Norime pastebėti, kad gamintojo autorizuotame > serviso centre dirba kompetetingi darbuotojai, todel nėra pagrindo > abejoti serviso centro peteiktomis išvadomis, kad tai yra defektas > atsiradęs dėl netinkamo naudojimo, Jūsų ar trečiūjų asmenų kaltės. > Apgailestaujame, del kilusių nepatogumų. > > Pagarbiai, > > Laima Šlepikienė > Parduotuvės direktorė > UAB "Topo grupė" > Islandijos pl. 32, Kaunas > > > Na ko ir reikėjo tikėtis :) > > Ką toliau kažin daryt? > > Ačiū > > 2017-10-19 16:41, Linas Petkevičius rašė: >> taip >> >> "niekas" wrote in message news:osa9fp$48i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Žodžiu, važiuoju, atsiimu ragelį su kažkokiais popierais iš MTTC turbūt, >> tada viską skenuoju ir parašęs viską ką apie tai galvoju siunčiu e-mailu >> lopocentrui.. >