Nera jokio indikatoriaus - buvo aparatas skleistas ar ne? Pats gamintojas turetu gi buti suinteresuotas. Dar matau, kad pridavimo laikas yra, kada perduota remontui. O isvados laiko nera? pagal tai turetu irgi daugmaz matytis - ar lista vidun. "Dainiushas" wrote in message news:os25jq$fgm$1@trimpas.omnitel.net... kad ne, klijuota ten viskas nx On 10/16/2017 2:12 PM, Linas Petkevičius wrote: > > > "niekas" wrote in message news:os23uc$d58$1@trimpas.omnitel.net... > > >> Hmm, >> kažin kaip pamatyti ar ragelis ardytas.. Nes jei tipo MTTC mato, kad buvo >> kažkoks "smūgis"- tai turbūt iš išorinės apžiūros.. > > Speju kokie varzrai su plombomis ar panasiai turetu buti. > >> Klausimas- o kaip kreiptis į pardavėją? Rašyt kažkokį raštą kad nesutinku >> su MTTC išvada? Ir tada kas? > > > Rasyti, kad sugedo telefonas, nunesete i ju rekomenduota servisa, jo > isvadas laikote nepagristas ir neargumentuotas, todel prasote graiznti > pinigus. Aisku, parasys, kad jie apsitiki servisu ir eik nahuj. Su tuo > popieriuku eini ne nahuj, o kreipiesi i vartotoju teises. Rasydamas > pardavejui aisku gali nurodyti info internete apie tai, kad toks gedimas > yra sistemingas