Rasyti pretenzija. Atkreiciau demesi I tai, kad: Gedimas viduje, o telefonas net nebuvo ardytas Gedima darbuotojas ne nustate, o atsisake tai daryti remdamasis gamintojo nurodymais Nenustatytas priezastinis rysys tarp isorinio defekto ir gedimo Ideti nuoroda, kad tai pastovi sio modelio problema "niekas" wrote in message news:osk9rs$fto$1@trimpas.omnitel.net... La, topocentro atsakymas į mano pretenziją: Laba diena, apgailestaujame, tačiau gamintojo autorizuotas serviso centras nustatė, kad Jusų telefonas turi mechaninius pažeidimus. Jūs telefonu naudojotės daugiau nei metus laiko. Norime pastebėti, kad gamintojo autorizuotame serviso centre dirba kompetetingi darbuotojai, todel nėra pagrindo abejoti serviso centro peteiktomis išvadomis, kad tai yra defektas atsiradęs dėl netinkamo naudojimo, Jūsų ar trečiūjų asmenų kaltės. Apgailestaujame, del kilusių nepatogumų. Pagarbiai, Laima Šlepikienė Parduotuvės direktorė UAB "Topo grupė" Islandijos pl. 32, Kaunas Na ko ir reikėjo tikėtis :) Ką toliau kažin daryt? Ačiū 2017-10-19 16:41, Linas Petkevičius rašė: > taip > > "niekas" wrote in message news:osa9fp$48i$1@trimpas.omnitel.net... > > Žodžiu, važiuoju, atsiimu ragelį su kažkokiais popierais iš MTTC turbūt, > tada viską skenuoju ir parašęs viską ką apie tai galvoju siunčiu e-mailu > lopocentrui..