neskaiciau visu komentaru kas cia prirasyta, bet: pagal L.R istatymus duodama garantija 2m, nebent yrodoma kad yvyko del vartotojo kaltes, siuliciau kreiptisi vartotoju teises, bendrauti su mttc tik registruotais laiskais. On 10/16/2017 01:24 PM, niekas wrote: > Sveiki, > > ragelis S7 Edge. Pirktas lopocentre. Dar garantinis. > Išlenda gedimas- rožinė vertikali juosta per visą dešinę ekrano pusę.. > Internetas pilnas tokių gedimų: > > https://www.google.com/search?q=s7+edge+pink+line&newwindow=1&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibxpyj9fTWAhWDNpoKHcKtDVoQ_AUICigB&biw=1680&bih=886 > > > Na ką- nuvežu į lopocentrą, priduodu ragelį. Pažymiu kad nenoriu remonto > o norėčiau atgauti evrus- nes tai dažnas šio modelio gedimas... > > Už poros dienų gaunu SMSa iš MTTC- įrenginys pas juos.. Šiandien > pasitikrinu- įrašas, kad gedimas negarantinis, tipo ragelis sutrenktas. > Ir pasiūlymas taisyti už "kuklius" kažkur ~235evrus... > > Ragelį visada nešiojau originaliame samsunginiame dėkle, tikrai nemėčiau > kur papuola.. Aišku per kažkur metus laiko matosi, kad ne vitrinoj > gulėjo o buvo naudojamas pagal paskirtį... > > Klausimėlis- yra kokių šansų pakovoti dėl garantijos? > Na o jei ne- gal kas kokį pigesnį remonto variantą nei MTTC > parekomenduotumėt? > > Ačiū