servisas nesiima remontuoti to uz ka jiem gamintojas neapmokes. servisas gi suinteresuotas remontuoti kaip imanoma daugiau, tai ju biznis. visos saknys cia gamintoju "instrukcijose", nes tai tiesiogines ju islaidos. kiek tai legalu jau kitas klausimas. "Invertuota panda" wrote in message news:os5kdd$cvh$1@trimpas.omnitel.net... On 10/17/17 18:32, mindau wrote: > gamintojo instrukcijos servisui. kol gali tol ir atsimusineja tuo. Kazko abejoju kad gamintojas tokias instrukcijas dave. Bent jau kitose salyse servisai tokius ekranus keicia. Realiai keicia visa korpusa su remeliu isskyrus nugareles danKteli. Labiau itarciau serviso kontrakta su zumzungu. Kad tik nebutu taip, kad jie ten apsitare koki nors abonentini mokesti ir daugiau remonto jiem paprasciausiai patiems neapsimoka. Tai ir atsisaudo.