tau tai turi padeti: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm visai px ka europoje sako susiktas samsung ar amazon ar dar koks labiau susiktas pardavejas kaip topocentras. Yra eu istatymai taisykles ir .t.t Man garmin dave metu garantija perkant is amazon, parasiau jiems laiska su nuorodom, atsiprase dave 2m. mol jie mane Lietuva - bangladesas. :) Darenas "niekas" <kazkoks@kazkur.lt> wrote in message news:os6sgd$9la$1@trimpas.omnitel.net... > 2017-10-18 08:17, Linas Petkevičius rašė: >> Taip - raštu kreiptis. Prašyti gražinti pinigus, nes servisas net >> netikrines atsisake remontuti, nurodydamas nepagrista priezasti. > > Tai toks scenarijus tiktų: > > Laukiu dabar veiksmo iš lopocentro. Tada jiems rašau pretenziją, > cituodamas visą iš MTTC gautą e-mailą kad jie nifiga nieko nedarė ir todėl > su jais nesutinku ir prašau grąžinti babkes... ? > > O e-mailu sueis toks raštas? Ar reik vežt popierinį? Nes kartą su panašia > situacija buvau Kauno lopocentre susidūręs- jie tiesiog atsisakė priimt > popierinį raštą.. O po ilgų pasikoliojimų paėmė- tačiau nepasirašė ant > antros kopijos- tai taspats kaip išmečiau popierių gavosi.. > Todėl ir norisi e-mailu bandyt viską tvarkyt- turėčiau gal kaip įrodymą... > > Ačiū >