O parašyti MTTC, kad iškart pateiktų įrodymus kodėl jie mano kad gedimas yra dėl telefono sutrenkimo verta? Nes dabar kaip suprantu jie lopocentrui atmes atgal ragelį su įrašu kad gedimas ne garantinis.. Tada lopocentras visa tai permes man.. Ir dar - ar tiks el.būdu susirašinėjimas ar geriau raštu "ant popieriaus" ? Nes pirkau tai ne savo kaime, tai tektų raštelius tolokai vežioti... Ačiū. 2017-10-16 14:12, Linas Petkevičius rašė: > > > "niekas" wrote in message news:os23uc$d58$1@trimpas.omnitel.net... > > >> Hmm, >> kažin kaip pamatyti ar ragelis ardytas.. Nes jei tipo MTTC mato, kad >> buvo kažkoks "smūgis"- tai turbūt iš išorinės apžiūros.. > > Speju kokie varzrai su plombomis ar panasiai turetu buti. > >> Klausimas- o kaip kreiptis į pardavėją? Rašyt kažkokį raštą kad >> nesutinku su MTTC išvada? Ir tada kas? > > > Rasyti, kad sugedo telefonas, nunesete i ju rekomenduota servisa, jo > isvadas laikote nepagristas ir neargumentuotas, todel prasote graiznti > pinigus. Aisku, parasys, kad jie apsitiki servisu ir eik nahuj. Su tuo > popieriuku eini ne nahuj, o kreipiesi i vartotoju teises. Rasydamas > pardavejui aisku gali nurodyti info internete apie tai, kad toks gedimas > yra sistemingas