Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti. Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi šiandien nedraugas. Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų? Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi akceleratorių, o ne "muši" laisvą.