Del apsuku nzn, bet ko gero teisybe. Kad nevalas, teisybe, kad neekonomiskas greit lekiant - gal. Seip, isprievartaut daugiau nei 6 ltr./100 km, neymanoma, nei mieste, nei saltam varikliui, nei nzn ka daryt. Bet dziugina salyginis torko buvimas. Sujudini 1 pavara, tada visas kitas praktiskai galima sujungti vos ne kas 3 sekundes ir prie ~45 km/h penkta pavara veza labai tvarkingai ir normaliai. "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:jm1otn$5bf$1@trimpas.omnitel.net... > :) nu tai jei skaiciuot, kad 140kmh - 4500rpm, 50kmh - ~1600, gaunasi > darbinis dyzelio torkas > o siaip tai baisiai nevalos tie sdi varikliai, o ir neekonomiski trasoj > virs 90kmh, bandyta su caddy naujesniu > > "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> parašė naujienų > news:jm1h9c$un7$1@trimpas.omnitel.net... >> Max speed pagal popierius nezinomas, realus 140, na gal 150 isbezdetu. >> >> >> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >> news:jm0q2j$d8$2@trimpas.omnitel.net... >>> On 04/10/2012 10:57 AM, LabaiNespauda wrote: >>>> Taip, pvz i milikoniu kalna. >>> >>> tai to kabluko max speed turetu buti 120kmh ne daugiau. >>> stebuklu nebuna. >>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>> news:jm0o34$t9b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 04/10/2012 10:37 AM, LabaiNespauda wrote: >>>>>> kablukas 1.9 sdi puikiausiai ir 4 i kalna vaziuoja, ir 5 vaziuoja. >>>>> >>>>> perjuntus ties 40 km/h ? >>>> >>>