Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: bomanz
Data: 2012-04-15 20:39:24
Doxlas wrote:

Šitas metodas puikus vien tuo, kad taip daugiau žmonių pravažiuoja per žalią 
šviesą :)

> Reikia kuo greičiau pasiekt kreiserinį greitį ir tada stengtis kuo 
> ilgiau važiuot pastoviai juo. Dėl 1-3-5 pavarų junginėjimo - čia daugiau 
> nuo automobilio priklauso - su galingu varikliu lengvai gaunas, o kokiam 
> litriniui gali būti kad optimaliau standartinė perjungimo schema. Aš 
> naudoju 1-2-3-5 - trečia pavara pasiekiu apie 80 km/h, tada jau jungiu 
> penktą ir ramiai riedu toliau.
> 
> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message 
> news:jm11hc$a14$1@trimpas.omnitel.net...
>> isibeget reikia dinamiskai, pavaras jungt gali ir 1-3-5
>>
>> o megejus vaziuot "ant laisvo" reiketu baust taip pat, kaip ir 
>> vazinejancius
>> be teisiu ar kategorijos
>>
>> o ten visokius pariedejimus/priartejimusderetu ismokt planuotis, kad
>> nestabdyt viso srauto
>>
>> -- 
>> eM
>>
>>
>>
>> | Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau 
>> pamiršti.
>> | Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
>> | šiandien nedraugas.
>> | Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek
>> | mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo
>> | anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar
>> | geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?
>> |
>> | Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo 
>> kalno
>> | atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo 
>> kodėl ir
>> | neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei
>> | važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to
>> | nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau
>> | važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir
>> | tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi
>> | akceleratorių, o ne "muši" laisvą.
>>