Doxlas wrote: Šitas metodas puikus vien tuo, kad taip daugiau žmonių pravažiuoja per žalią šviesą :) > Reikia kuo greičiau pasiekt kreiserinį greitį ir tada stengtis kuo > ilgiau važiuot pastoviai juo. Dėl 1-3-5 pavarų junginėjimo - čia daugiau > nuo automobilio priklauso - su galingu varikliu lengvai gaunas, o kokiam > litriniui gali būti kad optimaliau standartinė perjungimo schema. Aš > naudoju 1-2-3-5 - trečia pavara pasiekiu apie 80 km/h, tada jau jungiu > penktą ir ramiai riedu toliau. > > "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message > news:jm11hc$a14$1@trimpas.omnitel.net... >> isibeget reikia dinamiskai, pavaras jungt gali ir 1-3-5 >> >> o megejus vaziuot "ant laisvo" reiketu baust taip pat, kaip ir >> vazinejancius >> be teisiu ar kategorijos >> >> o ten visokius pariedejimus/priartejimusderetu ismokt planuotis, kad >> nestabdyt viso srauto >> >> -- >> eM >> >> >> >> | Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau >> pamiršti. >> | Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi >> | šiandien nedraugas. >> | Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek >> | mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo >> | anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar >> | geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų? >> | >> | Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo >> kalno >> | atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo >> kodėl ir >> | neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei >> | važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to >> | nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau >> | važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir >> | tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi >> | akceleratorių, o ne "muši" laisvą. >>