kablukas 1.9 sdi puikiausiai ir 4 i kalna vaziuoja, ir 5 vaziuoja. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jm0lkr$qdi$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/10/2012 08:40 AM, Vaidas wrote: >> Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti. >> Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi >> šiandien nedraugas. >> Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek > > labai bendru atveju, tai kuo variklio apsukos aukstesnes, tuo ekonomija > mazesne. bet kiekvienai masinai ir situacijai skaiciai skirsis. gali > lygint tik pakankamai tiksliai apibudines aplinkybes. > > pvz jungt i kalna ketvirta begi nuo 40kmh turbut nei vienai masinai nebus > ekonomiskiau ir sveikiau, nei vaziuot trecia. > > bet lygioj vietoj zulint 70kmh ketvirtu begiu beveik visoms auto bus > neekonomiska lyginant jei vaziuotum penkta. > > kada perjungt priklauso nuo tavo variklio galingumo, pavaru dezes, masinos > pakrovimo, kelio ir t.t. > > pradziai uztektu nepjaut iki redlaino ir nejungt aukstesnes pavaros taip, > kad masina gestu. su laiku ismoksi ir gudriau. > > as pvz su savo zoliapjove ismokau sutaupyt dar apie 80km tam paciam degalu > kiekiui. >