Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-04-10 22:24:45
idomi tokia ekonomija gaunasi, kai vos tukstanciu variklis sukasi, tam 
kad riedetu tiesiu keliu gaza reik nemenkai taip paspaust, na tai ta 
progra ir kuro jau taip neblogai pila. siaip tai kokie 2000 normalios 
apsukos tiek benzui tiek dyzeliui

On 2012-04-10 05:40:11 +0000, Vaidas said:

> Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau 
> pamiršti. Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas 
> irgi šiandien nedraugas.
> Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek 
> mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo 
> anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar 
> geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?
> 
> Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo 
> kalno atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo 
> kodėl ir neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai 
> atlikti - jei važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto 
> lėtėji, o aš to nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir 
> noriu toliau važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo 
> kalno ir tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir 
> atleidi akceleratorių, o ne "muši" laisvą.