Tada iš tikro pereinam į visiškai teorinį lygmenį. Bet variklio naudingumo koeficientas geriausias max sukimo momento diapazone, taigi vis dėlto man nėra taip akivaizdu ar trumpas bet greitas įsibėgėjimas ir paskui važiavimas pastoviu greičiu yra neekonomiškesnis už lėtą, bet pastovų greitėjimą mažomis apsukomis - t.y. neoptimaliu variklio požiūriu režimu. Dar niuansas - gi įpurškimo elektronika persijungia į closed loop režimą važiuojant pastoviomis apsukomis, o kad ir lėtai, bet pastoviai keliant apsukas, bortkompas liambdos signalus ignorina. Dar niuansas - iki kokio pastovaus greičio bėgėjamasi - 40 ar 80 ir daugiau km/h. Mano nuomone, kiekvienas turi rast sau optimalų važiavimo stilių, ir kažkokių absoliučių ir kategoriškų vienintelės tiesos tvirtinimų negali būti - per daug faktorių. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jm3etu$bu7$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/11/2012 11:17 AM, Doxlas wrote: >> Mūsų ir važiavimo scenarijai gerokai skiriasi matyt. Jei kur miesto >> centre nuo šviesoforo iki šviesoforo važinėt, tai galiu patikėt kad >> įmanoma važiuot įsukant variklį iki 2500 aps. Mano atveju, kad >> pravažiuot 5 sankryžas per žalią bangą, reikia važiuot arba 80 km/h arba >> kartu su troleibusais ~ 40 km/h. Todėl po pirmos raudonos ir startuoju >> "kuo greičiau" - kad sekančias sankryžas pravažiuot per žalią, o ne >> stovėt ir tuščiai kurą degint. > > nu tai ir as tikiu, kad gali buti specifikos. bet kalba buvo grynai apie > ekonomiska isibegejima. kad tu daugiau paspaudes speji pro sviesofora > pravaziuot ir poto nereik stovint degint degalu, yra visai kita tema. o > jei apie pati pavaru junginejima ir isibegejima, tai jis kuo letesnis, tuo > ekonomiskesnis.