Reikia kuo greičiau pasiekt kreiserinį greitį ir tada stengtis kuo ilgiau važiuot pastoviai juo. Dėl 1-3-5 pavarų junginėjimo - čia daugiau nuo automobilio priklauso - su galingu varikliu lengvai gaunas, o kokiam litriniui gali būti kad optimaliau standartinė perjungimo schema. Aš naudoju 1-2-3-5 - trečia pavara pasiekiu apie 80 km/h, tada jau jungiu penktą ir ramiai riedu toliau. "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message news:jm11hc$a14$1@trimpas.omnitel.net... > isibeget reikia dinamiskai, pavaras jungt gali ir 1-3-5 > > o megejus vaziuot "ant laisvo" reiketu baust taip pat, kaip ir > vazinejancius > be teisiu ar kategorijos > > o ten visokius pariedejimus/priartejimusderetu ismokt planuotis, kad > nestabdyt viso srauto > > -- > eM > > > > | Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti. > | Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi > | šiandien nedraugas. > | Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek > | mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo > | anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar > | geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų? > | > | Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno > | atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir > | neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei > | važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to > | nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau > | važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir > | tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi > | akceleratorių, o ne "muši" laisvą. >