Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-11 08:45:25
Reikia kuo greičiau pasiekt kreiserinį greitį ir tada stengtis kuo ilgiau 
važiuot pastoviai juo. Dėl 1-3-5 pavarų junginėjimo - čia daugiau nuo 
automobilio priklauso - su galingu varikliu lengvai gaunas, o kokiam 
litriniui gali būti kad optimaliau standartinė perjungimo schema. Aš naudoju 
1-2-3-5 - trečia pavara pasiekiu apie 80 km/h, tada jau jungiu penktą ir 
ramiai riedu toliau.

"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message 
news:jm11hc$a14$1@trimpas.omnitel.net...
> isibeget reikia dinamiskai, pavaras jungt gali ir 1-3-5
>
> o megejus vaziuot "ant laisvo" reiketu baust taip pat, kaip ir 
> vazinejancius
> be teisiu ar kategorijos
>
> o ten visokius pariedejimus/priartejimusderetu ismokt planuotis, kad
> nestabdyt viso srauto
>
> -- 
> eM
>
>
>
> | Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti.
> | Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
> | šiandien nedraugas.
> | Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek
> | mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo
> | anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar
> | geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?
> |
> | Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno
> | atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir
> | neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei
> | važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to
> | nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau
> | važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir
> | tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi
> | akceleratorių, o ne "muši" laisvą.
>