Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2012-04-12 13:27:11
Jie darba dyrba.

"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message 
news:jm6547$i0p$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar dar sukurpk pasaka kokie jie teisus kai apvazineja vienas kita 
> kokioj
> magistralej 7 su puse minutes, nes jie gausiai skuba ir px ten praleist 32
> masinas besivelkancias uz jo
>
> -- 
> eM
>
>
>
> | Paklaustumet pas tula sunkvezimio ar autobuso vairuotoja, kuris taupo
> | kura ne tam kad jam idomu butu zaist, bet tam, kad antra alga is
> | sutaupyto kuro pasidarytu ir paaisketu, kad bulshitas tas riedejimas
> | ijungtu begiu.. Taip, ijungus begi, riedant nuo kalno kuro nevalgo, bet
> | nereikia pamirst, kad tuo paciu masina stabdoma, ko pasekoje atvaziavus
> | i nuokalne reikia vel spaust gaza ir kurent degalus, tuo tarpu isjunges
> | begi, nuokalneje tiesiog begejiesi, o sunkvezimio atveju - pakankamai
> | ispudingai, nusileides nuo kalno jau turi zymiai diesni greiti, kuri
> | naudoji tolimesniam riedejimui, kol suletesi iki kruizinio greicio...
> | Duona is to valgantys, visokie autobusu, sunkvezimiu, taksi vadylos, jau
> | seniai iki gramo suskaiciave, kad kurkas labiau apsimoka degint kura
> | laisvomis apsukomis gera gabala kelio pries nuokalne, nuokalneje ir gera
> | gabala kelio po nuokalnes, negu kad sutaupyt lasa kuro stabdant varikliu
> | nuokalneje, bet pries ir po nuokalnes vaziuot nuspaudus gaza...
>