On 2012.04.11 08:40, LabaiNespauda wrote: > O kodel turetu imti daugiau? Labai paprasta matematika: - energijos kiekis, kurį reikia suteikt automobiliui, kad pagreitėt, užlipt į kalną - yra vienodas abiem atvejais - varikliai projektuojami max galią/sukimo momentą ir ekonomiją išgauti tam tikrame apsukų diapazone, kuris tikrai nėra labai platus (pvz. jei atmosferiką benzą žiūrėt - ekonomija bus maždaug ties 1600-3200, max sukimo momentas ties 4500, max galia ties 6KRPM - skaičiai pavyzdiniai, kiek tą pamenu iš buvusio H karučio, dyzeliui be abejo bus kitaip) Tai, jei reiks ekonomiškai iš variklio išspaust vieną ir tą patį esant 1000 apsukų ir 2000 apsukų, tai 2000 bus tikrai ekonomiškesniame diapazone (minėto benzo atveju) ir kuro sunaudosi mažiau. Su 1000'ka apsukų turbūt irgi ištrauksi, bet tai nei ten taupymo, nei ekologijos per daug nesigaus, nebekalbant apie komfortą...