"Vaidas" wrote in message news:jm0h3r$kt3$1@trimpas.omnitel.net... > Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti. > Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi > šiandien nedraugas. > Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek > mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo > anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar > geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų? Tai kuo anksciau kai jau nebespringsta gal? > Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno > atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir > neradau. Gal galite pateikti? Ant laisvu variklis naudoja kura, vaziuojant ant begio sukasi nuo ratu, kuro nereik. > Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei > važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to >nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau > važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir > tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi > akceleratorių, o ne "muši" laisvą. Tai koks ten kalnas, jei kokiu 5 begiu vaziuodamas 90 leteji?