Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-10 09:57:31
On 04/10/2012 08:40 AM, Vaidas wrote:
> Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti.
> Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
> šiandien nedraugas.
> Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek

labai bendru atveju, tai kuo variklio apsukos aukstesnes, tuo ekonomija 
mazesne. bet kiekvienai masinai ir situacijai skaiciai skirsis. gali 
lygint tik pakankamai tiksliai apibudines aplinkybes.

pvz jungt i kalna ketvirta begi nuo 40kmh turbut nei vienai masinai 
nebus ekonomiskiau ir sveikiau, nei vaziuot trecia.

bet lygioj vietoj zulint 70kmh ketvirtu begiu beveik visoms auto bus 
neekonomiska lyginant jei vaziuotum penkta.

kada perjungt priklauso nuo tavo variklio galingumo, pavaru dezes, 
masinos pakrovimo, kelio ir t.t.

pradziai uztektu nepjaut iki redlaino ir nejungt aukstesnes pavaros 
taip, kad masina gestu. su laiku ismoksi ir gudriau.

as pvz su savo zoliapjove ismokau sutaupyt dar apie 80km tam paciam 
degalu kiekiui.