Paklaustumet pas tula sunkvezimio ar autobuso vairuotoja, kuris taupo kura ne tam kad jam idomu butu zaist, bet tam, kad antra alga is sutaupyto kuro pasidarytu ir paaisketu, kad bulshitas tas riedejimas ijungtu begiu.. Taip, ijungus begi, riedant nuo kalno kuro nevalgo, bet nereikia pamirst, kad tuo paciu masina stabdoma, ko pasekoje atvaziavus i nuokalne reikia vel spaust gaza ir kurent degalus, tuo tarpu isjunges begi, nuokalneje tiesiog begejiesi, o sunkvezimio atveju - pakankamai ispudingai, nusileides nuo kalno jau turi zymiai diesni greiti, kuri naudoji tolimesniam riedejimui, kol suletesi iki kruizinio greicio... Duona is to valgantys, visokie autobusu, sunkvezimiu, taksi vadylos, jau seniai iki gramo suskaiciave, kad kurkas labiau apsimoka degint kura laisvomis apsukomis gera gabala kelio pries nuokalne, nuokalneje ir gera gabala kelio po nuokalnes, negu kad sutaupyt lasa kuro stabdant varikliu nuokalneje, bet pries ir po nuokalnes vaziuot nuspaudus gaza...