nu ble nesuprantu aš tavęs - tai jei variklis su 0.5mln rida prie -30 kuriasi "spo abarota" - tai turi jis teisę nedūmint ar neturi? Ir ten reikia viską iš eilės restauruot ar dar galima pavažinėt? On 18/08/2014 11:34, CodeC wrote: > On 08/18/2014 11:08 AM, Dainiushas wrote: >> nežinau kaip sukomponuotas pas Volvo, bet C4 oubi 2.5tdi tai visoms >> anksčiau ar vėliau nuplyšta šlanga. Ir dar nuplyšta taip, kad specialiai >> nežiūrėdamas nelabai pamatysi. IC radiatoriai nuo senumo ir slėgio po > > p.s. trumpas ir aiskus atsakymas kodel dumina - del to pacio, del ko > nesiveda, kai salta - del mirusiu purkstuku ir siurbliu. ir senos > technologijos by design, kur situ komponentu 'mirimas' pasireiskia labai > smarkiai. 'mirimas' nereiskia, kad neveikia apskritai, kada ir kaip > neveikia parasyta pirmoj eilutej. tai 99% procentai senu dyzeliu > 'gedimu'. atrestauruok purkstukus ir siurbli ir vaziuos kaip naujas tas > tdi dar puse limono. ir px visi nesvarus isiurbimai ir slangos kiauros, > kurios nesudaro nei 1% specifiniu situ dyzeliu 'gedimu'. > p.s. cia buriu ne is lemputes, kalbuosi su zmonem, kurie tuos tdi 20 > metu taiso. >