On 2014.08.18 14:08, CodeC wrote: > nu tai ir randa per 5min, arba dazniausiai isvis nieks nekiaura. tada > jei nezadi ismest masinos, remontuoji starteri, tada kol silta vedasi > idealiai. jei karsta nesiveda, uz kelis simtus sutaiso siurbli supuvusi > nuo vandens saliarkoj, kuro priedu ir siaip senatves. pamatuoja srove > kokia ima p.zvakes, pakeicia viena zvake 5-tam cilindre po generatorium, > nes buna nekeista ir net netikrinta normaliai ta viena nuo gimimimo, nes > visas kitas 4-ias pakeicia per 10min. o tai vienai pagal taisykles poros > h reikia arba susihalturinto rakto. ir kaip nesivede ZIEMA, taip nesiveda. > kaip dumino, taip dumina. nes reikia purkstukus restauruot. o ten jau > biski kitas levelis remonto nei viskas iki tol isvardinta. daznas su tuo > net neketina prasidet, nes masina aukso vertes tampa. Maniškis karštas ar vidutiniškai šaltas kuriasi be parkių. Problemos prasideda berods maždaug nuo -5°C ir žemiau. Kurtis užsikuria, tik jau reikia gerokai pasukt (tiesa 15min tikrai nereikia). O prie prie -15°C ar -20°C praeitą žiemą kulniuodavau į truliką net nekankinęs mašinos :D Dėl dūmijimo problemos nėra (išskyrus tradicinę dūmų uždangą gerai užmynus gazą, bet daugybė gerokai naujesnių auto gatvėse dūmija akivaizdžiai daugiau), TA testą praėjo su švilpuku. Kadangi kūrimosi/nesikūrimo "slenkstis" gana staigus pradėjau manyt, kad gal kokie temperatūros davikliai grybauja? Tik apie dyzelius neturiu jokio supratimo, neįsivaizduoju ar jie pvz. įpurškia daugiau kuro šaltyje kaip benzai ar ne, gali tai turėti įtakos užvedimui ...