Tema: Re: 1.9tdi kolektoriaus valymas? (bin)
Autorius: Tomas
Data: 2014-08-18 14:25:53
On 2014.08.18 14:08, CodeC wrote:
> nu tai ir randa per 5min, arba dazniausiai isvis nieks nekiaura. tada
> jei nezadi ismest masinos, remontuoji starteri, tada kol silta vedasi
> idealiai. jei karsta nesiveda, uz kelis simtus sutaiso siurbli supuvusi
> nuo vandens saliarkoj, kuro priedu ir siaip senatves. pamatuoja srove
> kokia ima p.zvakes, pakeicia viena zvake 5-tam cilindre po generatorium,
> nes buna nekeista ir net netikrinta normaliai ta viena nuo gimimimo, nes
> visas kitas 4-ias pakeicia per 10min. o tai vienai pagal taisykles poros
> h reikia arba susihalturinto rakto. ir kaip nesivede ZIEMA, taip nesiveda.
> kaip dumino, taip dumina. nes reikia purkstukus restauruot. o ten jau
> biski kitas levelis remonto nei viskas iki tol isvardinta. daznas su tuo
> net neketina prasidet, nes masina aukso vertes tampa.

Maniškis karštas ar vidutiniškai šaltas kuriasi be parkių. Problemos 
prasideda berods maždaug nuo -5°C ir žemiau. Kurtis užsikuria, tik jau 
reikia gerokai pasukt (tiesa 15min tikrai nereikia). O prie prie -15°C 
ar -20°C praeitą žiemą kulniuodavau į truliką net nekankinęs mašinos :D 
Dėl dūmijimo problemos nėra (išskyrus tradicinę dūmų uždangą gerai 
užmynus gazą, bet daugybė gerokai naujesnių auto gatvėse dūmija 
akivaizdžiai daugiau), TA testą praėjo su švilpuku.

Kadangi kūrimosi/nesikūrimo "slenkstis" gana staigus pradėjau manyt, kad 
gal kokie temperatūros davikliai grybauja? Tik apie dyzelius neturiu 
jokio supratimo, neįsivaizduoju ar jie pvz. įpurškia daugiau kuro 
šaltyje kaip benzai ar ne, gali tai turėti įtakos užvedimui  ...