> tai nezinai? :))) ar per sunku suformuluot dviejose eilutese ? :) principe tai ten cosinusas veikime, bet tik principe. ir jis darinejasi mazdaug iki 2500* apsuku. bet veikime grafiku niekaip nepavaizduotum, nei autopilotu laikydamas 2k idealiais apsukas nei ant laisvu dirbant. *priklauso nuo konkrencios auto > tai pasakok, kaip darinejasi tas EGR ir kodel problema atsiranda, kai jis > uzsinesa suodziais. ir kaip tai itakoja purkstuku darba, nes berods is tos > temos sita isvyniojai. ne del ekologijos jis padarytas? nu parashiau - cosinusas :) ir apie stringancius, prisiktus tai tikrai minties neturejau. jei viduj vemalai tai isvalyt reik, kad nestrigtu. itakoja antgalio gyvenima, dainiushas jau parashe kodel. > as tai ta EGR rankoje laikiau, valiau del idomumo, poto sudejau atgal, > ivariau tarpine-akle is skardos ir viskas. dingo visos randomines > traukia-netraukia problemos. SIAIP SAU? nes kompas EGR kitaip darineja? net nezinau ka cia pasakyt. auksciau sakinys gal tiks. jei egras stringa privemtas tai joks kompas jo neprivers teisingai darinetis. > EGR atidarytas tol, kol variklis isyla iki tam tikros temperaturos? jei taip sake tai apgavo. matosi kas ten per meistrai jei tokias pasakas seka :)