On 08/18/2014 02:25 PM, Tomas wrote: > On 2014.08.18 14:08, CodeC wrote: >> nu tai ir randa per 5min, arba dazniausiai isvis nieks nekiaura. tada >> jei nezadi ismest masinos, remontuoji starteri, tada kol silta vedasi >> idealiai. jei karsta nesiveda, uz kelis simtus sutaiso siurbli supuvusi >> nuo vandens saliarkoj, kuro priedu ir siaip senatves. pamatuoja srove >> kokia ima p.zvakes, pakeicia viena zvake 5-tam cilindre po generatorium, >> nes buna nekeista ir net netikrinta normaliai ta viena nuo gimimimo, nes >> visas kitas 4-ias pakeicia per 10min. o tai vienai pagal taisykles poros >> h reikia arba susihalturinto rakto. ir kaip nesivede ZIEMA, taip >> nesiveda. >> kaip dumino, taip dumina. nes reikia purkstukus restauruot. o ten jau >> biski kitas levelis remonto nei viskas iki tol isvardinta. daznas su tuo >> net neketina prasidet, nes masina aukso vertes tampa. > > Maniškis karštas ar vidutiniškai šaltas kuriasi be parkių. Problemos > prasideda berods maždaug nuo -5°C ir žemiau. Kurtis užsikuria, tik jau > reikia gerokai pasukt (tiesa 15min tikrai nereikia). O prie prie -15°C > ar -20°C praeitą žiemą kulniuodavau į truliką net nekankinęs mašinos :D maniskis dar prie -10 C kuriasi be problemu. prie -15 C jau reik pasukt. prie -20 C uzkuri nebent tada, kai akuma nakciai parsinesi kad nesusaltu. tada pasuki 5 minutes ir uzsikuria. saltas akumas tiek nepasuktu, ypac jei saltis ilgiau laikosi. > Dėl dūmijimo problemos nėra (išskyrus tradicinę dūmų uždangą gerai > užmynus gazą, bet daugybė gerokai naujesnių auto gatvėse dūmija > akivaizdžiai daugiau), TA testą praėjo su švilpuku. mano TA irgi praejo be jokiu polinkiu i dumijima. bet dumina ziauriai pasistengus. seni purkstukai myza ir del to dumija tada, jai daug kuro reik paduot arba kai labai salta. ant laisvu gali sukti iki redline - niekas nedumina. uzsklanda garantuota kiekviena karta numynus tapke. ir poto jau pradedi atskirti net atspalvi uzklandos. kur suodziai is dusles, o kur saliarka nesudegus. ir siaip nebutinai nedumina, jei pro langa pats nematai. pavaziuok is paskos savo auto, nustebsi :) > > Kadangi kūrimosi/nesikūrimo "slenkstis" gana staigus pradėjau manyt, kad > gal kokie temperatūros davikliai grybauja? Tik apie dyzelius neturiu > jokio supratimo, neįsivaizduoju ar jie pvz. įpurškia daugiau kuro > šaltyje kaip benzai ar ne, gali tai turėti įtakos užvedimui ... praktiskai nera. reguliuojasi irpuskimo 'kampas' biski su atsuktuvu. bet jei buvai pas kazka suprantanti kaip tas variklis apskritai veikia, turetu but ok viskas. ten uzvedimui prie minuso reikia sekanciu dalyku: 1. kad starteris pakankamai suktu (akumo + starterio bukle/kokybe) 2. kad kompresija butu (pamatuot reikia) 3. kad kura paduotu (siurblys) 4. kad purkstukai nemyztu (imti lauk ir tikrinti auturoje) 5. kad p.zvakes veiktu. visa kita px sitam variklyje tiek del duminimo tiek del vedimosi neskaitant pavieniu isimciu. dar idomu, kad be pakaitinimo zvakiu, bet su visu kitu tvarkingu tas variklis gan gerai vedasi ir prie didesniu salciu. siaip sutrumpintai apibendrinus, tai kalti purkstukai. juos atrestauraves kitu ligu net nebeieskosi, nes jei neidealiai, tai kursis visai pakenciamai.