davai pradedam nuo to, kad tų EGR'ų kaip minimum trys veislės - vakuuminiai, su elektromagnetiniu vožtuvu, su žingsniniu varikliu. O baigiam tuo, kad vat taip tiesiog užglušint jį galima tik senuose triperiuose, taip nuo 2000m EGR'o veikimas yra kontroliuojamas variklio ECU On 2014.08.19 09:26, CodeC wrote: > On 08/19/2014 09:23 AM, LabaiNespauda wrote: >> EGR`as darinejasi gan letai. Tas voztuvas smaukiasi i viena puse, >> tada gauna signala i kita puse, pradeda pisdint ir tik pyst, jau vel kita >> kryptis ir t.t. >> Na esme manau supratai. Taip ir smauko. Beje ant laisvu labai idomiai >> taip darosi. >> >> Ir kas as tau nieko nepasakysiu. IMHO glusinti galima tik tokiu atveju, >> kai nera kitu >> variantu. Pvz.: furoj yra duju ausintuvas. Daxuje plonu vampzdeliu, >> kuriais teka ausinimo >> skystis, o aplinkui didele triuba ir joje dujos eina. Visas tas sudas, >> tai tokia beveik metro >> ilgio xujnia. Tai tie vampzdeliai galuose leisti pradeda, tai kuris nors >> vidury prakiura, tai >> i lauka bega. O rezultate ausinimo skysty pradeda traukt i isiurbima. Ta >> detale visa kainuoja >> kostmosa tikraja to zodzio prasme. Todel beliko uzglusinti egr`a. >> Seip gi, lengvoj nx taip daryt, as nzn. Isvalei ir viskas. > > nu tai ir lengvojoj yra egr ausintuvas. to neardziau ir neziurejau. > tie kas vale egr, neuzilgo vel arde ir glusino, nes vien tik is egr > isvalymo senam motore naudos nulis. >