Tema: Re: 1.9tdi kolektoriaus valymas? (bin)
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-08-19 09:36:45
davai pradedam nuo to, kad tų EGR'ų kaip minimum trys veislės - 
vakuuminiai, su elektromagnetiniu vožtuvu, su žingsniniu varikliu.
O baigiam tuo, kad vat taip tiesiog užglušint jį galima tik senuose 
triperiuose, taip nuo 2000m EGR'o veikimas yra kontroliuojamas variklio ECU

On 2014.08.19 09:26, CodeC wrote:
> On 08/19/2014 09:23 AM, LabaiNespauda wrote:
>> EGR`as darinejasi gan letai. Tas voztuvas smaukiasi i viena puse,
>> tada gauna signala i kita puse, pradeda pisdint ir tik pyst, jau vel kita
>> kryptis ir t.t.
>> Na esme manau supratai. Taip ir smauko. Beje ant laisvu labai idomiai
>> taip darosi.
>>
>> Ir kas as tau nieko nepasakysiu. IMHO glusinti galima tik tokiu atveju,
>> kai nera kitu
>> variantu. Pvz.: furoj yra duju ausintuvas. Daxuje plonu vampzdeliu,
>> kuriais teka ausinimo
>> skystis, o aplinkui didele triuba ir joje dujos eina. Visas tas sudas,
>> tai tokia beveik metro
>> ilgio xujnia. Tai tie vampzdeliai galuose leisti pradeda, tai kuris nors
>> vidury prakiura, tai
>> i lauka bega. O rezultate ausinimo skysty pradeda traukt i isiurbima. Ta
>> detale visa kainuoja
>> kostmosa tikraja to zodzio prasme. Todel beliko uzglusinti egr`a.
>> Seip gi, lengvoj nx taip daryt, as nzn. Isvalei ir viskas.
>
> nu tai ir lengvojoj yra egr ausintuvas. to neardziau ir neziurejau.
> tie kas vale egr, neuzilgo vel arde ir glusino, nes vien tik is egr
> isvalymo senam motore naudos nulis.
>