> vag tdi ? kaune? :) kas? vasia garaze, su rankine pompa. ir nupieshia parametrus ant sasvinio. > vat butent apie sitas kontoras nieko gero ir neesu girdejes. > autura biski kitas lygis. nuo a iki z. kas ten seniem purkstukam nuo a iki z skirias ? kad naudoja automatine pompa, o ne rankine ? :) > vat apie bmw ir ju purkstukus as i diskusija nesiveliu, nes nieko apie > juos nezinau. > o apie vag, tai vis del to nuvaryk pas Sauliu, jei tau rimtai idomu. nes > rasai bileka. tau turbut atrodo, kad mes patys tuos purkstukus skerdziam :D > nu tai jo. pradedam nuo to, kad kazkodel pradejai apie kitus purkstukus > diskutuot. koks elektromagnetas, koks pjezo? tu 'seno' tdi purkstuko tai butent ir parashiau apie naujesnius purkstukus, nes jie labai greit sudyla. nepalyginamai greiciau nei senoliai. > paveiksliuka bent jau mates ? :) mates mates, turiu visa deze. gal reik ? padovanot galiu, susirestauruosi po 50lt antgalius - uzteks dar 5 limonam :) > del adatu ir spyruokliu nzn, ar jas keicia ar ne ir kiek tai kainuoja. > tam ir tikrina (matomai turi ir zino kaip), kad nusprest ar verta > restauruot ar ne. purkstuku slegius (pilot/main) tikrai sureguliuoja jeigu > reikia be jokiu restauravimu. apie reguliavima nediskutavom. > as apie cr purkstuku restauracija kazka kazkur rasiau ?:) neprisimenu > kazkaip. tame ir esme, kad kirtumas tik tas, kad cr yra elektrine galva, kuria pakeitus purkstukas pasidaro naujas, o senoviskas ir lieka senovisku. vintazas, ant lentynos, kaip koks stalas is v12 bloko :)