nu va as biski pasidomejau detaliau. tai ka jus rasot is dalies tiesa. is dalies del to, kad egr valdomas dar 'gudriau'. jis atidarytas buna tik tada, kai nemini tapkes ir kai idlina arba beveik be apkrovos dirba salyginai TRUMPA laiko tarpa. nu ir dar kol variklis uzsyla. palikus keletui minuciu paburgzt ant laisvu jis uzsidaro 100%. jeigu neuzsidaro tai reiskia sugedes. as pats tikrinau, tik atmetes sugedusio egr faktoriu - nusiemiau vakuumo vamzduka ir ziurejau kaip kompas VALDO ta voztuva, o ne kaip jis VALDOSI su visom savo uzsinesimo pasekmem. ir siaip visa sita nesamone yra TIK del ekologijos ir galioja bent jau teoriskai tik apynaujam varikliui. pas sena ten senai viskas juoda kose uznesta. sluoksnis po sluoksnio kondensatas su suodziais apauge ir is ekologijos gaunasi anti-ekologija, nes lieka pradaras visada daugiau ar maziau, kai mini tapke, kuras nesudega, nes deguonies neuztenka, todel netraukia ir juodus dumus meta smarkiai. On 08/19/2014 09:00 AM, LabaiNespauda wrote: > Kiek nuemes slangas zejau, tai toks vaizdas, > kad egras uzsidaro tik gerai pisant per pedala. > Visa kita laika jis pradarytas buna arba smaukosi. > Butent vaziuojant pastoviu greiciu pradarytas. > > > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:lstru2$be6$1@trimpas.omnitel.net... >> žinoma, kad turi. Nepriklausomai nuo to ką mes čia kam sakom :) >> >> >> On 2014.08.19 00:32, CodeC wrote: >>> On 2014.08.19 00:09, Dainiushas wrote: >>>> čia tavo benzininėj Omegoj katulio šildymas tai veikė. EGR'as veikia >>>> kitaip. >>> >>> nekliedek. kaip kitaip? vat kaip omegoj veike tiksliai nzn. itariu taip >>> pat. >>> tu ta egr bent jau mates? as tai pats ardziau viska ir pats uzglusinau. >>> ten super paprasta ir elementaru viskas. ten VOZTUVAS is ismetimo i >>> isiurbima. i dar vienas vakuuminis vamzdelis i ji ateina. viskas. >>> dar pasakyk, kad jis vaziuojant esant darbinei temperaturai, turi buti >>> atidarytas... >> >