vaziuoja b5 jomajo. perka gi juos ir su 400kkm ir vargo nemato. atvaro servise patikrint, tai nelabai yra ka pasakot. dazniau buna toks nupistas salonas, surudijes, prisnarglotas salonas. su matoru tai ten viskas labai zjb. draugelis turi jau beveik 500kkm. pirko su 270. tai pakeiciau n75 ir zvakes. slanga dar ten kazkokia. visas remontas. nelabai perdaug ka apie juos pasakot yra. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lssmc4$k5n$1@trimpas.omnitel.net... > On 08/18/2014 01:49 PM, Dainiushas wrote: >> nu ble nesuprantu aš tavęs - tai jei variklis su 0.5mln rida prie -30 >> kuriasi "spo abarota" - tai turi jis teisę nedūmint ar neturi? Ir ten >> reikia viską iš eilės restauruot ar dar galima pavažinėt? > > matai, daugumai tai nesikuria. as apie tavo amzinai isskirtinius atvejus > ir negendancius pasatus nesneku. tuo labiau, nei tu zinai su kiek ir kokiu > remontu nuriedejes tuos 500kkm nei rasyk. nekalbant, kad NU NETIKIU, kad > prie -30 taip ima ir uzsikuria tas tavo traktorius, tuo labiau > keturkausis. prie tiek net benzai jau ne visi kuriasi. > ne siaip sau zmones pirma klausima uzduoda, 'kaip uzkuri ziema'. ar siaip > sau? > viska ka tu ten vardinai daugiau isimtys nei taisykle. > as ir kalbu apie tuos, kurie iesko gedimu, o ne siaip rasineja. > tas isimtis suranda labai greitai, per pora minuciu. pataiso irgi > panasiai. bet dauguma atveju is serviso isvaziuojama su skaiciavke rankoj > ir sprendimu, kad 'aj px, kaip nors, bet tiek i sena graba tikrai > nekisiu'. > nes purkstukai ir siurblys nepasitaiso pigiai per pora minuciu. > net starterio problemos palygint labai greitai ir paprastai nustatomos ir > pasiuloma samata remontui, daugelis jau sitoj vietoj persigalvoja. nes > 'greitai keisiu masina, neapsimoka'. nes 500 lt gaila. arba 'susitaiso' uz > 200 Lt ir verkia, kad vistiek tas pats. > idomiausia, kad senam dyzeliui visos sitos problemos dazniausiai buna > komplekte. todel ir visokiu ivairiu pasaku ir isvedziojimu ir legendu > prikurta apie ligas ir problemas. > o teise dumint tai aisku turi, tik siulau pasidomet, ar pvz vokietijoj tu > irgi ja turi ir ar turesi cia po metu kitu. > >> >> On 18/08/2014 11:34, CodeC wrote: >>> On 08/18/2014 11:08 AM, Dainiushas wrote: >>>> nežinau kaip sukomponuotas pas Volvo, bet C4 oubi 2.5tdi tai visoms >>>> anksčiau ar vėliau nuplyšta šlanga. Ir dar nuplyšta taip, kad >>>> specialiai >>>> nežiūrėdamas nelabai pamatysi. IC radiatoriai nuo senumo ir slėgio po >>> >>> p.s. trumpas ir aiskus atsakymas kodel dumina - del to pacio, del ko >>> nesiveda, kai salta - del mirusiu purkstuku ir siurbliu. ir senos >>> technologijos by design, kur situ komponentu 'mirimas' pasireiskia labai >>> smarkiai. 'mirimas' nereiskia, kad neveikia apskritai, kada ir kaip >>> neveikia parasyta pirmoj eilutej. tai 99% procentai senu dyzeliu >>> 'gedimu'. atrestauruok purkstukus ir siurbli ir vaziuos kaip naujas tas >>> tdi dar puse limono. ir px visi nesvarus isiurbimai ir slangos kiauros, >>> kurios nesudaro nei 1% specifiniu situ dyzeliu 'gedimu'. >>> p.s. cia buriu ne is lemputes, kalbuosi su zmonem, kurie tuos tdi 20 >>> metu taiso. >>> >> >