On 2014.08.19 00:53, Dainiushas wrote: > o tai slabo enternetuose pasiskaityt, pradedant Wiki? dar nespejai perskaityt, todel negali papasakot?:) man jo, slabo. nes as velgi, pats uzglusinau, pats efekta maciau. tikrai zinau, kad visiems seniems tdi juos glusina, nes kitaip nera ten ka taisyt ir tvarkyt. ir atrestauravus purkstukus viskas stebuklingai uzveikia, su uzglusintais EGR. iki tokios nesamones, kad uzglusintas EGR purkstuku darba itakoja, tai jau reik gera fantazija turet. > > O problema su atidaru atsiranda todėl, kad spustelėjus gazą anas turi > užsidaryt. Kitaip nevalins ir bus daug dūmų. rimtai? negali buti. o tai uzdarytas EGR ir 'uzglusintas' kuom pagal tave skiriasi? :) vaziavimas didziuma laiko dali ir yra 'tapke nuspausta' busenoj. su atsidariusiu EGR dar ir sanaudos ne vaikiskai isauge buna. > > On 2014.08.19 00:45, CodeC wrote: >> On 2014.08.19 00:41, Dainiushas wrote: >>> žinoma, kad turi. Nepriklausomai nuo to ką mes čia kam sakom :) >> >> pipec. nes? davai pagrisk, nes cia jau rasai kapitaliai atvirksciai, nei >> visi kiti. dar pridek teorija, kodel problema atsiranda kai tas egr nuo >> senatves uzsinesa ir neuzsidaro, jeigu pagal tave, jis ir turi buti >> neuzsidares ? >> >>> >>> >>> On 2014.08.19 00:32, CodeC wrote: >>>> On 2014.08.19 00:09, Dainiushas wrote: >>>>> čia tavo benzininėj Omegoj katulio šildymas tai veikė. EGR'as veikia >>>>> kitaip. >>>> >>>> nekliedek. kaip kitaip? vat kaip omegoj veike tiksliai nzn. itariu taip >>>> pat. >>>> tu ta egr bent jau mates? as tai pats ardziau viska ir pats uzglusinau. >>>> ten super paprasta ir elementaru viskas. ten VOZTUVAS is ismetimo i >>>> isiurbima. i dar vienas vakuuminis vamzdelis i ji ateina. viskas. >>>> dar pasakyk, kad jis vaziuojant esant darbinei temperaturai, turi buti >>>> atidarytas... >>> >> >