> tu davai nuvaryk pas Sauliu, poto i autura ir pasnekek taip pat > protingai, ok ? yra ir be sauliaus, kas padaro. > nes as ml/min skaiciu tikrai mintinai nemoku :) o as moku > jie tuos purkstukus jau restauravo, kai tu dar i mokykla ejai. ir ka ? dyzelvita, dizrida irgi restauravo. tai paskui siaip sau stumokliai dega turbut. purtosi irgi del to, kad zjb surestauruoja. > tai itariu tau gan tikslia statistika pateiks kiek kokiu purkstuku ir ju > bedu buna. tai, kad pas mus pacius statistika gan aiski. bmw 90proc problema kiauras purkstukas. vag 50:50 pagal problema, bet dar dazniau jei purkstukui pysda tai jis ir kiauras ir sudeges. ir sudeges del to, kad kiauras. > ir ble skaityk dar syki - pirma patikrina, poto restauruoja nesiginciju, pritariu > apie tai ka tu rasai, yra butent palygint reti atvejai. neprakiura siaip > sau tie purkstukai. prakiura nu, taip kaip kalades ar padangos dyla. purkstukas irgi turi savo resursa. > antgalis yra darbine vieta, kuri devisi nuo visokio shudo kure esancio. ir > siaip nuo kilometru. bet tu geriau zinai, tai gal cia ir baigiam pesiotis. nesutinku kategoriskai, purkstuku gamintojai irgi nesutinka. darbine vieta yra adata, spyruokle ir elektromagnetas, arba pjiezas (cia taip labai grubiai paemus). butent ten ir sudyla mechanishkai. ir purkstukas pradeda praleidinet per gryztama, o tada jau ir antgalis pradeda degt. kad ubagai neturedami pinigu naujam kolikui, sklendem, egram, prisiklause pasaku apie cipavimus ir oro srautus ten priburia kazko glusindami viska is eiles ir sudegina antgalius tai cia atskira istorija. purkstuko resursas ir yra butent viduj. cia net ner apie ka gincytis.