Tema: Re: 1.9tdi kolektoriaus valymas? (bin)
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-19 09:38:25
On 08/19/2014 09:36 AM, Dainiushas wrote:
> davai pradedam nuo to, kad tų EGR'ų kaip minimum trys veislės -
> vakuuminiai, su elektromagnetiniu vožtuvu, su žingsniniu varikliu.
> O baigiam tuo, kad vat taip tiesiog užglušint jį galima tik senuose
> triperiuose, taip nuo 2000m EGR'o veikimas yra kontroliuojamas variklio ECU

oj aciu tau dainiushai, sita jau zinojau pries 5 metus. bet kalbant apie 
'96 2.5 tdi ir jo problemas nematau prasmes demonstruot savo erudicija 
apie egr ivairove per visa istorija ir pist prota ne i tema.

>
> On 2014.08.19 09:26, CodeC wrote:
>> On 08/19/2014 09:23 AM, LabaiNespauda wrote:
>>> EGR`as darinejasi gan letai. Tas voztuvas smaukiasi i viena puse,
>>> tada gauna signala i kita puse, pradeda pisdint ir tik pyst, jau vel
>>> kita
>>> kryptis ir t.t.
>>> Na esme manau supratai. Taip ir smauko. Beje ant laisvu labai idomiai
>>> taip darosi.
>>>
>>> Ir kas as tau nieko nepasakysiu. IMHO glusinti galima tik tokiu atveju,
>>> kai nera kitu
>>> variantu. Pvz.: furoj yra duju ausintuvas. Daxuje plonu vampzdeliu,
>>> kuriais teka ausinimo
>>> skystis, o aplinkui didele triuba ir joje dujos eina. Visas tas sudas,
>>> tai tokia beveik metro
>>> ilgio xujnia. Tai tie vampzdeliai galuose leisti pradeda, tai kuris nors
>>> vidury prakiura, tai
>>> i lauka bega. O rezultate ausinimo skysty pradeda traukt i isiurbima. Ta
>>> detale visa kainuoja
>>> kostmosa tikraja to zodzio prasme. Todel beliko uzglusinti egr`a.
>>> Seip gi, lengvoj nx taip daryt, as nzn. Isvalei ir viskas.
>>
>> nu tai ir lengvojoj yra egr ausintuvas. to neardziau ir neziurejau.
>> tie kas vale egr, neuzilgo vel arde ir glusino, nes vien tik is egr
>> isvalymo senam motore naudos nulis.
>>
>