On 08/19/2014 09:36 AM, Dainiushas wrote: > davai pradedam nuo to, kad tų EGR'ų kaip minimum trys veislės - > vakuuminiai, su elektromagnetiniu vožtuvu, su žingsniniu varikliu. > O baigiam tuo, kad vat taip tiesiog užglušint jį galima tik senuose > triperiuose, taip nuo 2000m EGR'o veikimas yra kontroliuojamas variklio ECU oj aciu tau dainiushai, sita jau zinojau pries 5 metus. bet kalbant apie '96 2.5 tdi ir jo problemas nematau prasmes demonstruot savo erudicija apie egr ivairove per visa istorija ir pist prota ne i tema. > > On 2014.08.19 09:26, CodeC wrote: >> On 08/19/2014 09:23 AM, LabaiNespauda wrote: >>> EGR`as darinejasi gan letai. Tas voztuvas smaukiasi i viena puse, >>> tada gauna signala i kita puse, pradeda pisdint ir tik pyst, jau vel >>> kita >>> kryptis ir t.t. >>> Na esme manau supratai. Taip ir smauko. Beje ant laisvu labai idomiai >>> taip darosi. >>> >>> Ir kas as tau nieko nepasakysiu. IMHO glusinti galima tik tokiu atveju, >>> kai nera kitu >>> variantu. Pvz.: furoj yra duju ausintuvas. Daxuje plonu vampzdeliu, >>> kuriais teka ausinimo >>> skystis, o aplinkui didele triuba ir joje dujos eina. Visas tas sudas, >>> tai tokia beveik metro >>> ilgio xujnia. Tai tie vampzdeliai galuose leisti pradeda, tai kuris nors >>> vidury prakiura, tai >>> i lauka bega. O rezultate ausinimo skysty pradeda traukt i isiurbima. Ta >>> detale visa kainuoja >>> kostmosa tikraja to zodzio prasme. Todel beliko uzglusinti egr`a. >>> Seip gi, lengvoj nx taip daryt, as nzn. Isvalei ir viskas. >> >> nu tai ir lengvojoj yra egr ausintuvas. to neardziau ir neziurejau. >> tie kas vale egr, neuzilgo vel arde ir glusino, nes vien tik is egr >> isvalymo senam motore naudos nulis. >> >