koki dar pjezikai, elektromagnetai - kodekas gi čia ant senųjų mechaninių "stumia". nes CR tai pagal jį, kaip suprantu, amžini. On 2014.08.19 00:05, Igaliotinis wrote: > >> tu davai nuvaryk pas Sauliu, poto i autura ir pasnekek taip pat >> protingai, ok ? > > yra ir be sauliaus, kas padaro. > >> nes as ml/min skaiciu tikrai mintinai nemoku :) > > o as moku > >> jie tuos purkstukus jau restauravo, kai tu dar i mokykla ejai. > ir ka ? dyzelvita, dizrida irgi restauravo. tai paskui siaip sau > stumokliai dega turbut. purtosi irgi del to, kad zjb surestauruoja. > >> tai itariu tau gan tikslia statistika pateiks kiek kokiu purkstuku ir >> ju bedu buna. > tai, kad pas mus pacius statistika gan aiski. bmw 90proc problema > kiauras purkstukas. vag 50:50 pagal problema, bet dar dazniau jei > purkstukui pysda tai jis ir kiauras ir sudeges. ir sudeges del to, kad > kiauras. > >> ir ble skaityk dar syki - pirma patikrina, poto restauruoja > nesiginciju, pritariu > >> apie tai ka tu rasai, yra butent palygint reti atvejai. neprakiura >> siaip sau tie purkstukai. > > prakiura nu, taip kaip kalades ar padangos dyla. purkstukas irgi turi > savo resursa. > >> antgalis yra darbine vieta, kuri devisi nuo visokio shudo kure >> esancio. ir siaip nuo kilometru. bet tu geriau zinai, tai gal cia ir >> baigiam pesiotis. > > nesutinku kategoriskai, purkstuku gamintojai irgi nesutinka. darbine > vieta yra adata, spyruokle ir elektromagnetas, arba pjiezas (cia taip > labai grubiai paemus). butent ten ir sudyla mechanishkai. ir purkstukas > pradeda praleidinet per gryztama, o tada jau ir antgalis pradeda degt. > kad ubagai neturedami pinigu naujam kolikui, sklendem, egram, > prisiklause pasaku apie cipavimus ir oro srautus ten priburia kazko > glusindami viska is eiles ir sudegina antgalius tai cia atskira > istorija. purkstuko resursas ir yra butent viduj. cia net ner apie ka > gincytis.