tai nesuprantu nx čia išsipisinėji, jei ir taip viską žinai On 19/08/2014 09:38, CodeC wrote: > On 08/19/2014 09:36 AM, Dainiushas wrote: >> davai pradedam nuo to, kad tų EGR'ų kaip minimum trys veislės - >> vakuuminiai, su elektromagnetiniu vožtuvu, su žingsniniu varikliu. >> O baigiam tuo, kad vat taip tiesiog užglušint jį galima tik senuose >> triperiuose, taip nuo 2000m EGR'o veikimas yra kontroliuojamas >> variklio ECU > > oj aciu tau dainiushai, sita jau zinojau pries 5 metus. bet kalbant apie > '96 2.5 tdi ir jo problemas nematau prasmes demonstruot savo erudicija > apie egr ivairove per visa istorija ir pist prota ne i tema. > >> >> On 2014.08.19 09:26, CodeC wrote: >>> On 08/19/2014 09:23 AM, LabaiNespauda wrote: >>>> EGR`as darinejasi gan letai. Tas voztuvas smaukiasi i viena puse, >>>> tada gauna signala i kita puse, pradeda pisdint ir tik pyst, jau vel >>>> kita >>>> kryptis ir t.t. >>>> Na esme manau supratai. Taip ir smauko. Beje ant laisvu labai idomiai >>>> taip darosi. >>>> >>>> Ir kas as tau nieko nepasakysiu. IMHO glusinti galima tik tokiu atveju, >>>> kai nera kitu >>>> variantu. Pvz.: furoj yra duju ausintuvas. Daxuje plonu vampzdeliu, >>>> kuriais teka ausinimo >>>> skystis, o aplinkui didele triuba ir joje dujos eina. Visas tas sudas, >>>> tai tokia beveik metro >>>> ilgio xujnia. Tai tie vampzdeliai galuose leisti pradeda, tai kuris >>>> nors >>>> vidury prakiura, tai >>>> i lauka bega. O rezultate ausinimo skysty pradeda traukt i >>>> isiurbima. Ta >>>> detale visa kainuoja >>>> kostmosa tikraja to zodzio prasme. Todel beliko uzglusinti egr`a. >>>> Seip gi, lengvoj nx taip daryt, as nzn. Isvalei ir viskas. >>> >>> nu tai ir lengvojoj yra egr ausintuvas. to neardziau ir neziurejau. >>> tie kas vale egr, neuzilgo vel arde ir glusino, nes vien tik is egr >>> isvalymo senam motore naudos nulis. >>> >> >