On 2014.08.19 00:50, Igaliotinis wrote: > nusiskaityk kompo dumpa ir pazek kaip darinejasi egras. tuscia kitaip > sneket. tai nezinai? :))) ar per sunku suformuluot dviejose eilutese ? :) prie ml/min skaiciu tai sugebejai prisipist, lyg kiekvienas besidomintis auto megejas turetu po defaultu juos zinot. tai pasakok, kaip darinejasi tas EGR ir kodel problema atsiranda, kai jis uzsinesa suodziais. ir kaip tai itakoja purkstuku darba, nes berods is tos temos sita isvyniojai. ne del ekologijos jis padarytas? as tai ta EGR rankoje laikiau, valiau del idomumo, poto sudejau atgal, ivariau tarpine-akle is skardos ir viskas. dingo visos randomines traukia-netraukia problemos. SIAIP SAU? nes kompas EGR kitaip darineja? nes visi taisantys tuos TDI meluoja, kad EGR atidarytas tol, kol variklis isyla iki tam tikros temperaturos? > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lsts5n$bfm$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2014.08.19 00:41, Dainiushas wrote: >>> žinoma, kad turi. Nepriklausomai nuo to ką mes čia kam sakom :) >> >> pipec. nes? davai pagrisk, nes cia jau rasai kapitaliai atvirksciai, >> nei visi kiti. dar pridek teorija, kodel problema atsiranda kai tas >> egr nuo senatves uzsinesa ir neuzsidaro, jeigu pagal tave, jis ir turi >> buti neuzsidares ? >> >>> >>> >>> On 2014.08.19 00:32, CodeC wrote: >>>> On 2014.08.19 00:09, Dainiushas wrote: >>>>> čia tavo benzininėj Omegoj katulio šildymas tai veikė. EGR'as veikia >>>>> kitaip. >>>> >>>> nekliedek. kaip kitaip? vat kaip omegoj veike tiksliai nzn. itariu taip >>>> pat. >>>> tu ta egr bent jau mates? as tai pats ardziau viska ir pats uzglusinau. >>>> ten super paprasta ir elementaru viskas. ten VOZTUVAS is ismetimo i >>>> isiurbima. i dar vienas vakuuminis vamzdelis i ji ateina. viskas. >>>> dar pasakyk, kad jis vaziuojant esant darbinei temperaturai, turi buti >>>> atidarytas... >>> >>