Tada klausimas apie VRM klerkų kompetencijos lygį, kad siūlo tokias KET pataisas. "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:mici06$qcq$1@trimpas.omnitel.net... > tai gal palaukim galutinio varianto, nes dabar bile kad parašyta > > "Doxlas" wrote in message news:michkl$q3g$1@trimpas.omnitel.net... > > Su piniginėm baudom, tai aišku, galima išspręst. Bet ką daryti su baudos > balais, skiriamais automobilio savininkui (kuris pvz gali ir išvis teisių > neturėt, juridinis asmuo)? > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:micha6$poc$1@trimpas.omnitel.net... >> pas mus galioja tvarka, kad baudas susimoka vairuotojas. Yra vairuotojo >> identifikatoriai bendro naudojimo automobiliuose, tad visada aišku kas >> pažeidimo metu važiavo. Lizingas perduos info naudotojui. Toliau jau >> sutarčių ir susitarimų reikalas kas kaip apmoka. >> >> "Doxlas" wrote in message news:micd42$mme$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nesupratai ironijos. Ką daryti įmonės direktoriui, kurio pavaldiniai >> tarnybiniais auto važinėja, lizingo bendrovei? Irgi skirs baudos balus, >> kurių prisirinkus, atims teisę vairuoti? >> Kiekvienas automobilio savininkas privalės įsigyti metrologiškai >> patikrintą >> alkotesterį? >> >> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >> news:micbfm$ld7$1@trimpas.omnitel.net... >>> jeigu kyla abejones - neduok masinos .... antraip kaltas busi pats. >