Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-10-22 11:20:05
On Thu, 22 Oct 2015 11:02:18 +0300, Arj wrote:

> Palyginimui dyzeline troike su 140kw + 4wd+automatas - 42.7kEur jau, ir
> cia reikia turet omenyj kad prie highline komplektacijos pas vw jau yra
> kruva blizguciu, svilpuku ir varpeliu, ir galima apseiti be papildomu
> varneliu, tuo tarpu pas bmw kaip ne kaip papildomu varneliu noresis.

Tai jamant naujus ir padoriai sukoNplektuotus toks skirtumas dar
suprantamas. Plemium, gerai padaryti beigi normaliai veikiantys zaislai
etc.

Bent jau mano supratimas pasibaigia tada tenka jamt jau kazkieno
sudarytas fixuotas koNplektacijas (kas devetu rinkoje neisvengiama). Kada
uz visiskai neplemium koNplektacija norima lemejono pEnEgu. Tada jau
gaunasi baPkes tik uz varda.

--
kthxbai.