kad rwd 'tikras' - tik su lsd, as irgi nesutinku ir cia tau pritariu. bet visa ka rasai toliau, ar nera vis del to taip, kad kuo 'smagiau' tas seimynininis universalas i posukius 'eina' ir 'klauso', tai tuo labiau ta ir darai ir ka toliau rasai apie 'botaniko' ramu vazinejima - nevisai teisybe. nes nu as irgi 2 auto galu varomas turejau, zinau kuom tai skiriasi ir kada. tai tikrai normaliai kaip botanikui vazinejant, nu tikrai nera jokio skirtumo. vienodai i tuos posukius tiek bmw tiek lybra vaziuoja. skirtumas pradeda jaustis, kai i posuki didesniu greiciu pradedi vaziuot, ir apskritai, kai pradedi vaziuot visai ne kaip botanikas. On 10/28/2015 10:56 AM, spakainas wrote: > Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, > nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane > xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. > Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau > lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam > - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant > skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad > pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos > nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, > kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. > > 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 >> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai >> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi gaza ir >> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei dsc >> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis >> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia >> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur >> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu >> drifteris tikrai nesu.