Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai, pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7 sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten skirtumas dar didesnis. Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota. Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt. Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra, benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas - persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust skirtumą. 2015.10.28 11:12, CodeC rašė: > kad rwd 'tikras' - tik su lsd, as irgi nesutinku ir cia tau pritariu. > bet visa ka rasai toliau, ar nera vis del to taip, kad kuo 'smagiau' tas > seimynininis universalas i posukius 'eina' ir 'klauso', tai tuo labiau > ta ir darai ir ka toliau rasai apie 'botaniko' ramu vazinejima - nevisai > teisybe. nes nu as irgi 2 auto galu varomas turejau, zinau kuom tai > skiriasi ir kada. tai tikrai normaliai kaip botanikui vazinejant, nu > tikrai nera jokio skirtumo. vienodai i tuos posukius tiek bmw tiek lybra > vaziuoja. > skirtumas pradeda jaustis, kai i posuki didesniu greiciu pradedi > vaziuot, ir apskritai, kai pradedi vaziuot visai ne kaip botanikas. > > > On 10/28/2015 10:56 AM, spakainas wrote: >> Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, >> nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane >> xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. >> Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau >> lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam >> - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant >> skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad >> pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos >> nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, >> kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. >> >> 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >>> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 >>> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai >>> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi gaza ir >>> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei dsc >>> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis >>> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia >>> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur >>> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu >>> drifteris tikrai nesu. >