Na tai pats pavažiuok ir turėsi savo nuomonę. Nes tas "nekeistų į nieką kita" tai iš dryžuotų kojinių serijos. 2015.10.28 14:38, CodeC rašė: > o tai kuom skiriasi pirmas nuo ne pirmo? pirma karta nevaziavo is paskos > piktas bmw su 'normaliu' automatu ir nereikejo skaiciuot kaip cia piktam > skubianciam kietam bahurui nesutrugdyt papildomom sekundes dalim > startuojant po sustojimo prie perejos? ar tiesiog nustojo veikti DSG > deze antra karta isedus? as tai kiek pazystu kas turi DSG, tai nekeistu > i nieka kita, vienintelis ko bijo, kad nesugestu :) > > > On 10/28/2015 02:34 PM, Dainiushas wrote: >> bbž, man DSG pirmas įspūdis irgi buvo WOW. Bet pavažiavus ilgiau tai ji >> tokia subjektyviai užpisanti ta dėžė. normalus automatas tikrai geriau. >> >> On 10/28/2015 11:37 AM, Arnas wrote: >>> sitam 6 begiu automatui jau 15 metu, 8 begiu dabartinis dirba juntamai >>> geriau. del dsg net nezinau ka komentuot :) visko buna turbut, bet DSG >>> kaip ir bmw DCT yra kito lygio puikiai veikiancios dezes ir panasu kad >>> paprasti automatai isnyks. >>> >>> "spakainas" wrote in message news:n0q40v$b8h$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Na DSG su 125kw dyzeliu testavau - nieko ten gero, lagina ir veikia >>> neprognozuojamai. Ypač pasijautė stabtelėjus prie gulinčio policininko - >>> galvoja bbžino apie ką, o tada rauna iki 3krpm, lyg nuo lenciūgo >>> nutrūkus. Tiesiam kelyje tolygiai greitėjant veikia be priekaištų, bet >>> po miestą maltis man nepatiko. Gali sakyt kad tarpinė xujiova, bet tai >>> kodėl tada bmw su normaliu automatu iškart veikia be priekaištų? >>> Apskritai benvo automato darbas man visai patinka (6 pavarų) - nežinau >>> pagal ką jis ten skaičiuoja, bet veikia prognozuojamai ir protingai - >>> paspaudi smagiau, tai dar kurį laiką palaiko apsukas kažkiek, kad >>> turbolago nesijaustų. Važiuoji į kalną - nenumeta mažiau 2000, nors >>> pagal torką ir važiavimo pojūčius jaučiu kad variklis gali tempt ir >>> žemesnėm apsukom. Arba pvz stabdai palengva, biškį stabdį prilieti, >>> palaikai, tai jaučiasi kad labiau stabdyt pradeda pavara, o ne >>> stabdžiais. Toks kažkoks protingas daiktas apskritai paėmus, tikėjausi >>> kad bus daug durnesnis - maloniai nustebino. >>> >>> 2015.10.28 11:07, Arnas rašė: >>>> zhiurint apie koky 5 bmw kalbam. jei f10 tada taip - bmw atrodo >>>> neprastai. bet jei lygint CC LCI su betmenu tai skirtumas kaip diena ir >>>> naktis betmeno nenaudai. dezhes automatines pas bmw iki F10 buvo >>>> senovishkos 6 pavaru su hidrotrafu, pas VW - DSG dvieju sankabu kuri >>>> veikia kaip automatas o sanaudos ir reakcija kaip manualo. Nors tu >>>> teisus, galim nusivaziuot i lankas su tais palyginimais, CC ish tikro >>>> labiau gal koks varguoliu CLS'as ar gal koks pigesnis 4er grand coupe >>>> bet ne 5er kuris neturi nei 4 duru coupe formos nei duru be remu. >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:n0q251$a4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Išvaizda - santykinis dalykas, čia nėra ko diskutuot, nes pvz man bmw >>>> geriau atrodo, pasatas čiulpia. Kas lieka - kainos ir kokybės santykis >>>> ir patikimumas? Varpeliai ir dzindziliukai genda vienodai pas visus - >>>> tai juos atmetam, nes jei pradėsi sakyt, kad pas bmw genda tokie >>>> dalykai, kurių pasate net nėra - tai kokia prasmė? Varikliai ir greičių >>>> dėžės ir ten ir ten savų niuansų turi, tai irgi toks neaiškus >>>> lyginimas. >>>> Imho pasatas patikimiau tik vienu aspektu - kad už tuos pačius pinigus >>>> išeina naujesnis su mažesne rida, čia pilnai sutinku. Bet tokiu tempu >>>> varant tai ir prie tajotos prieisim - kainos/kokybės santykis ten >>>> geresnis nei pasate. O dacijoj tai jis išvis atpisa viską... >>>> Diskusija taip daugmaž į niekur. Tajotoj niekas nebyra, bet vadeliojasi >>>> ji tai nx. >>>> >>>> 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >>>>> pagal valdomuma ne geriau, pagal kainos kokybes santyki, patikimuma, >>>>> isvaizda - manau geriau. >>>> >>> >> >