Tai yra ir daugiau analogų, tas E60 tai čia jokia ne panacėja. Bet sutik, kad V6 CC pasatas tai jau nixuja ne pasatas, visom prasmėm. 2015.10.22 16:18, Arnas rašė: > bybis dar zhino kas geriau ar koks ale nepremiumas passatas CC V6 4wd ar > "premiumas" e60 su trilitriu dyzeliu ;) varneliu prisiklikina man rods > panasiai, aj tik pas e60 turbut nebus automatinio parkavimo kai vaira > paleidi ir auto pats y skyle ysiparkuoja ;) > > "spakainas" wrote in message news:n0ah7o$urf$1@trimpas.omnitel.net... > > Man tai irgi atrodo nelogiška imt pliką premiumą. Tam jis ir premiumas, > kad galima varnelių priklikint, variklį paimt tokį, kokio į pasatus net > nemontuoja ir t.t. Na bet yra kas perka, kam patinka. > > 2015.10.22 11:20, Invertuota panda rašė: >> On Thu, 22 Oct 2015 11:02:18 +0300, Arj wrote: >> >>> Palyginimui dyzeline troike su 140kw + 4wd+automatas - 42.7kEur jau, ir >>> cia reikia turet omenyj kad prie highline komplektacijos pas vw jau yra >>> kruva blizguciu, svilpuku ir varpeliu, ir galima apseiti be papildomu >>> varneliu, tuo tarpu pas bmw kaip ne kaip papildomu varneliu noresis. >> >> Tai jamant naujus ir padoriai sukoNplektuotus toks skirtumas dar >> suprantamas. Plemium, gerai padaryti beigi normaliai veikiantys zaislai >> etc. >> >> Bent jau mano supratimas pasibaigia tada tenka jamt jau kazkieno >> sudarytas fixuotas koNplektacijas (kas devetu rinkoje neisvengiama). Kada >> uz visiskai neplemium koNplektacija norima lemejono pEnEgu. Tada jau >> gaunasi baPkes tik uz varda. >> >