Nu tai yra laisvumas arba jo nėra. Jei yra - keiti naujom, kame problema? Apskritai bbžino apie ką mes čia kalbam. Jei apie tai, kad naujas kibiras už tą pačią kainą geriau nei senas premiumas, nes pas pastarajį gumos jau "atgyvenę" tai neįtikinsi - važinėjau su gana nemažai naujų/apynaujų kibirų, bet nusipirkau seną premiumą. Ir tikrai ne dėl kažkokių pontų ar dar kokių nors nesąmonių - tiesiog todėl, kad man patiko kaip jis važiuoja, kokios medžiagos viduj, garso izoliacija, variklio darbas ir trauka, stovėjimas ant kelio, visokios malonios smulkmenos ir t.t.. Niekas niekur nebarška, netraška ir nekliba - patikėk, aš šitiems dalykams esu ypatingai jautrus. Pavažiavau nesenai su apynauju yeti, kelis kkm nuvažiavęs - nu ir bbd, iš galo triukšmas, barkštelna kažkokios plastmasės per duobutę pervažiavus. O juokingiausia, kad kainuoja čiut ne 30k. Kažkaip maniau kad jie geriau padaryti. 2015.10.23 09:19, Dainiushas rašė: > gumos savybes? Nu nu :) > > On 10/23/2015 9:03 AM, spakainas wrote: >> O tai ką metai patys iš savęs keičia? Rida ir eksploatavimo sąlygos >> keičia, o ne metai. >> >> 2015.10.22 15:46, Dainiushas rašė: >>> OK, tu sakai tu žinai, tie septyni metai nieko nekeičia. >>> >>> On 10/22/2015 3:04 PM, spakainas wrote: >>>> Bet tu vėl kažkur tarp eilučių skaitai konkrečiai. Padangų montavimo >>>> metu sailentblokus nuplėšė? Pakaba standi ir stabili, niekas ten >>>> nenuplyšę ir neišklibę. >>>> >>>> 2015.10.22 14:55, Dainiushas rašė: >>>>> kas link tavo keulės - padangos padangom, visokie sailentblokai, jei >>>>> niekas nekeista, jau irgi nenauji, net jei ir dar akivaizdžiai >>>>> nenuplyšę. >>> >