tai pas A3 šitam kontekste apskritai ne stabdžiai, o sumažinta jų kopija On 10/28/2015 11:45 AM, Arnas wrote: > stabdziai sakai :) cia visiskai nesusije nei su bmw nei su rwd. Pvz audi > a3 stabdziai jautresni nei bmw m3. bet tai visiskai nieko nesako. su a3 > gerai pavazinek ir stabzhiai pradeda smirdet ir feidint (esu patyres) su > m3 nieks nefeidina. > > "spakainas" wrote in message news:n0q4r6$bqv$1@trimpas.omnitel.net... > > Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei > įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai, > pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu > paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja > danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7 > sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten > skirtumas dar didesnis. > Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota. > Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt. > Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu > paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra, > benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip > netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai > gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas - > persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust > skirtumą. > > 2015.10.28 11:12, CodeC rašė: >> kad rwd 'tikras' - tik su lsd, as irgi nesutinku ir cia tau pritariu. >> bet visa ka rasai toliau, ar nera vis del to taip, kad kuo 'smagiau' tas >> seimynininis universalas i posukius 'eina' ir 'klauso', tai tuo labiau >> ta ir darai ir ka toliau rasai apie 'botaniko' ramu vazinejima - nevisai >> teisybe. nes nu as irgi 2 auto galu varomas turejau, zinau kuom tai >> skiriasi ir kada. tai tikrai normaliai kaip botanikui vazinejant, nu >> tikrai nera jokio skirtumo. vienodai i tuos posukius tiek bmw tiek lybra >> vaziuoja. >> skirtumas pradeda jaustis, kai i posuki didesniu greiciu pradedi >> vaziuot, ir apskritai, kai pradedi vaziuot visai ne kaip botanikas. >> >> >> On 10/28/2015 10:56 AM, spakainas wrote: >>> Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, >>> nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane >>> xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. >>> Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau >>> lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam >>> - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant >>> skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad >>> pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos >>> nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, >>> kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. >>> >>> 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >>>> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 >>>> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai >>>> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi >>>> gaza ir >>>> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei >>>> dsc >>>> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis >>>> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia >>>> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur >>>> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu >>>> drifteris tikrai nesu. >> >