Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-28 14:36:55
tai pas A3 šitam kontekste apskritai ne stabdžiai, o sumažinta jų kopija

On 10/28/2015 11:45 AM, Arnas wrote:
> stabdziai sakai :) cia visiskai nesusije nei su bmw nei su rwd. Pvz audi
> a3 stabdziai jautresni nei bmw m3. bet tai visiskai nieko nesako. su a3
> gerai pavazinek ir stabzhiai pradeda smirdet ir feidint (esu patyres) su
> m3 nieks nefeidina.
>
> "spakainas"  wrote in message news:n0q4r6$bqv$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei
> įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai,
> pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu
> paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja
> danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7
> sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten
> skirtumas dar didesnis.
> Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota.
> Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt.
> Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu
> paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra,
> benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip
> netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai
> gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas -
> persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust
> skirtumą.
>
> 2015.10.28 11:12, CodeC rašė:
>> kad rwd 'tikras' - tik su lsd, as irgi nesutinku ir cia tau pritariu.
>> bet visa ka rasai toliau, ar nera vis del to taip, kad kuo 'smagiau' tas
>> seimynininis universalas i posukius 'eina' ir 'klauso', tai tuo labiau
>> ta ir darai ir ka toliau rasai apie 'botaniko' ramu vazinejima - nevisai
>> teisybe. nes nu as irgi 2 auto galu varomas turejau, zinau kuom tai
>> skiriasi ir kada. tai tikrai normaliai kaip botanikui vazinejant, nu
>> tikrai nera jokio skirtumo. vienodai i tuos posukius tiek bmw tiek lybra
>> vaziuoja.
>> skirtumas pradeda jaustis, kai i posuki didesniu greiciu pradedi
>> vaziuot, ir apskritai, kai pradedi vaziuot visai ne kaip botanikas.
>>
>>
>> On 10/28/2015 10:56 AM, spakainas wrote:
>>> Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų,
>>> nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane
>>> xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto.
>>> Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau
>>> lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam
>>> - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant
>>> skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad
>>> pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos
>>> nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas,
>>> kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius.
>>>
>>> 2015.10.28 10:36, Arnas rašė:
>>>> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50
>>>> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai
>>>> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi
>>>> gaza ir
>>>> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei
>>>> dsc
>>>> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis
>>>> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia
>>>> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur
>>>> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu
>>>> drifteris tikrai nesu.
>>
>