Reiktų kada pavažiuot, gal rimtai paimprūvino. Ratai tai jo, aš ant petako žiemai 17 užmoviau - tai šikna plaukioja konkrečiai, grynai ant protektoriaus "užnešinėja". Vasarą buvau prie volų pripratęs, kad stovi kaip įkalta, dabar jau ir auto masė ir ilgis jaustis pradėjo. 2015.10.22 14:32, Dainiushas rašė: > dabartinė Octavia už praeitą tikrai geresnė. > > beje, visokie 15" balioniniai ratai ne paskutinėj vietoj jei kalba apie > pojūčius :) > > On 10/22/2015 2:15 PM, spakainas wrote: >> Mieste gal. Nes nuo 120 prasideda visas "malonumas" su oktavija. Na >> nebent naujoj kažką kardinaliai geriau padarė. Darbinės auto yra E90 >> 2007 ir octavija 2010 - galiu adekvačiai palygint. Su škoda tik po >> miestą maltis. Troikė autostradoj ant kelio tiesiog prilipus, niekas >> nekaukia ir nešvilpia, octavijoj tai nx, labai nekomfortiška. >> >> 2015.10.22 10:40, Dainiushas rašė: >>> nepatikėsi, bet kažkaip tie nauji kibirai visai neblogai valdosi. Nauja >>> Octavia važiavau, nu tylu pakankamai, jaučiu tyliau nei tam senam E90, >>> valit gerai (132kW), vairuojasi tikrai pakankamai neblogai. kainavo >>> turbūt <20k€. >>> >>> On 10/22/2015 10:35 AM, budulis vulgaris wrote: >>>> 2015-10-22 10:27, Invertuota panda rašė: >>>>> Cia irgi basnia. Nieko ten tos bazines troikes ir piernikai ipatingai >>>>> nevaziuoja. Piernykai isvis medines taburetes. 4 kausu bliovimas >>>>> bjaurus, >>>>> plastikas deshovas, premijiniu zaislu nerasta. >>>>> >>>>> Nori su zaislais ir su straight six? No problems, bet tada jau ir >>>>> visai >>>>> nebe cia pamineta kainu kategorija. >>>> >>>> Važiavimas tai ne vien tik tai, kaip variklis traukia, bet ir mašinos >>>> valdomumas... >>> >