o tu bent teoriskai skiri lsd difa nuo uzvirinto? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n0flbo$oga$1@trimpas.omnitel.net... > siaip idomu, kiek normalaus drifto varzybu atlaikytu LSD? > t.y. naudojant pagal paskirti ji, o ne 'ant ledo pajudet'. > taigi ten visi su virintais diffais vaziuoja. siaip sau? > kazkaip man su e36 ir opeliu rwd niekada nebuvo problemos ant ledo > pajudet. vieninteli karta sedes buvau su e36 kai ant dugno pakibo, > kuomet jau px visi lsd... > > On 2015.10.24 12:46, Arnas wrote: >> tupas suvirintas diffas negeriau dirbs ant asfalto nei geras LSD jei ka. >> nes tupas posukiuose ishkart bandys nuraudinet ratus del ko prarasi laiko. >> kas del pravazhumo aishku kad su LSD jis geresnis. pabandyk kada ir >> suprasi. Turejau ir e39 ir e46 m3 tai pas e39 jei smagene pusnis vienas >> ratas kapstosi nesvarbu ar >> dsc off ar on ir nejudi visishkai ish vietos. su lsd sukasi abu >> padidindami shansa ishlyst ish tos nemalonios situacijos ir nors menkai >> bet judi. aishku gali ten su rankiniu masturbuotis bet ish patirties >> vistiek hujnia gaunas. >> >> "CodeC" wrote in message news:n0fdso$mtq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> as tiesiog diskutuoju, kad tau panasu tai skausma sukelia. >> nes parases teigini ir sulaukes klausimo/komentaro, pradedi rasinet >> pievas kazkokias apie atsargini rata. >> tu imi krastutini varianta 'vienas ant ledo, kitas ant asfalto' ir teigi >> kad LSD yra tikras rwd. tai 100% lock'as tokioj situacijoj butu dar >> tikresnis rwd. tai kas yra tikresnis tikras? >> o ne krastutiniam variante, ir 'open' diff'as varo ne viena rata, nes jo >> % nera 100. uzvaziuok abiem ant ledo, smelio, zoles slapios, duok gazo - >> suksis abu ratai. ir tai bus tikras rwd. >> siaip mano klausimas turejo prasme, jei to nesupratai. civiliniam >> variante, del pravazumo ir stabilumo, puikiai dirba ir visokios >> antipraslydimo sistemos su stabdziais ir net su rankiniu, jei jis >> tvarkingas ir moki juo naudotis. LSD tam nera butinas, kad dziaugtis >> 'tikru rwd'.arba kad pajudet ant ledo. o sporte visokiam, drifte ir and >> asfalto tas LSD nera kazkoks stebuklas, nes tupas suvirintas diff'as >> veikia geriau ir yra 'tikresnis rwd'. jei kazkur klystu ar nusisneku, >> tai gali normaliai pataisyt, atsakyt, o ne rasinet apie kazkokius >> atsarginius ratus besisukancius. >> >> On 2015.10.24 10:46, Arnas wrote: >>> matau tu tikras saliamonas. kas yra procentai? turbut jei vienas kabo >>> kiek max procentu sukimo momento eina y kita nekabanti. plokshtelinis >>> turi 25% t.y. vazhiuodamas vienu >>> ratu ant asfalto vienu ant ledu vazhiuosi bet lechiau nei su variable M >>> kurio % varijuoja priklausomai nuo ratu sukimosi greichio skirtumo ir >>> shiuo atveju butu 100% lockas. O va su open tokioj situacijoj stovesi >>> vietoj. >>> >>> "CodeC" wrote in message news:n0fcbg$mj8$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> a) pas paprasta matyt norejai parasyt 100% nors ir tai nera teisybe >>> b) tikras rwd yra isvis be diff'o pagal tavo teorija, LSD nuo paprasto >>> skiriasi viso labo tik procentu skaiciumi >>> >>> On 2015.10.24 10:09, Arnas wrote: >>>> ne, sukas visi 4 ir dar zapaske savo vietoj sukinejas. >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:n0fa5k$m3r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> pakelus masinos gala sukasi vienas ratas ?:) >>>> >>>> On 2015.10.24 06:04, Arnas wrote: >>>>> pas paprasta 0%. >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:n0dhkk$9a0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> kodel butent 25? kiek % yra pas 'paprasta' diff'a ? >>>>> >>>>> On 10/23/2015 05:46 PM, Arnas wrote: >>>>>> kad ir 25. o variable M diffas apskritai tobula :) >>>>>> >>>>>> "CodeC" wrote in message news:n0dggn$8r7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> keliu procentu lsd jau skaitosi 'tikras rwd' ? >>>>>> >>>>>> On 10/23/2015 05:21 PM, Arnas wrote: >>>>>>> rwd tikras yra su lsd visa kita tik rwd iliuzija ;) >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>> news:n0ddnp$7jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Nu bet tai jei fwd tai tada nx jis toks reikalingas, imho - bmw bus >>>>>>> visaip kaip fainiau ;] >>>>>>> Ok, gero savaitgalio. >>>>>>> >>>>>>> 2015.10.23 16:37, Arnas rašė: >>>>>>>> nezhinau del 4x4 bet jei imt fwd tai viskas ten gerokai papraschiau >>>>>>>> nei >>>>>>>> pas bmw, pradedant pakaba baigiant salono elektronika, stabdzhiu >>>>>>>> visokiu >>>>>>>> kainos irgi juokingos.. >>>>>>>> >>>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>>> news:n0dcmq$73t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Čia matyt kiekvienam savo, man mersas irgi daug fainesnis. Apskritai >>>>>>>> mersai labai čiotki, bet ble pas mus niekas jų remontuot nemoka, o >>>>>>>> byra >>>>>>>> tai turbūt nemažiau nei bmw. >>>>>>>> Nežinau konkrečiai, bet kažkodėl manau, kad tų CC pasatų išlaikymas >>>>>>>> bus >>>>>>>> kaip bmw, tik dar xujioviau, nes niekas neturi, niekas nevažinėja ir >>>>>>>> šrotuose nieko nėr. O kad daug kas tiks nuo paprasto pasato tai >>>>>>>> gausiai >>>>>>>> abejoju, ypač jei vis dar kalbam apie tą patį V6 4x4. Ten jaučiu >>>>>>>> net ne >>>>>>>> haldexas, kaip paprastam pasate, ar klystu? >>>>>>>> >>>>>>>> 2015.10.23 16:08, Dainiushas rašė: >>>>>>>>> o bet tačiau šalia CLS'o tai irgi toks biskį juokingas su priekiniu >>>>>>>>> ratu >>>>>>>>> salone ir kabančia nosim. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 10/23/2015 4:07 PM, Arnas wrote: >>>>>>>>>> pascatas paprastas atrodo praschiau. O CC atrodo cool, labai >>>>>>>>>> grazhi >>>>>>>>>> auto >>>>>>>>>> su visokiais betmenais ar e90 nesilygina. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Invertuota panda" wrote in message >>>>>>>>>> news:150944b31a1.6665041575538864144@news.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Fri, 23 Oct 2015 11:37:32 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >>>>>>>>>>> o kas jame blogai? nebent fwd (kas yra pas dauguma). bet koks >>>>>>>>>>> betmenas >>>>>>>>>>> e60 su 1 varomu galiniu irgi ne kaifo fabrikas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> O kas pascate blogai? >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >