stabdziai sakai :) cia visiskai nesusije nei su bmw nei su rwd. Pvz audi a3 stabdziai jautresni nei bmw m3. bet tai visiskai nieko nesako. su a3 gerai pavazinek ir stabzhiai pradeda smirdet ir feidint (esu patyres) su m3 nieks nefeidina. "spakainas" wrote in message news:n0q4r6$bqv$1@trimpas.omnitel.net... Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai, pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7 sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten skirtumas dar didesnis. Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota. Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt. Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra, benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas - persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust skirtumą. 2015.10.28 11:12, CodeC rašė: > kad rwd 'tikras' - tik su lsd, as irgi nesutinku ir cia tau pritariu. > bet visa ka rasai toliau, ar nera vis del to taip, kad kuo 'smagiau' tas > seimynininis universalas i posukius 'eina' ir 'klauso', tai tuo labiau > ta ir darai ir ka toliau rasai apie 'botaniko' ramu vazinejima - nevisai > teisybe. nes nu as irgi 2 auto galu varomas turejau, zinau kuom tai > skiriasi ir kada. tai tikrai normaliai kaip botanikui vazinejant, nu > tikrai nera jokio skirtumo. vienodai i tuos posukius tiek bmw tiek lybra > vaziuoja. > skirtumas pradeda jaustis, kai i posuki didesniu greiciu pradedi > vaziuot, ir apskritai, kai pradedi vaziuot visai ne kaip botanikas. > > > On 10/28/2015 10:56 AM, spakainas wrote: >> Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, >> nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane >> xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. >> Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau >> lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam >> - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant >> skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad >> pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos >> nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, >> kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. >> >> 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >>> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 >>> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai >>> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi gaza ir >>> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei dsc >>> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis >>> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia >>> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur >>> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu >>> drifteris tikrai nesu. >