Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-28 11:45:22
stabdziai sakai :) cia visiskai nesusije nei su bmw nei su rwd. Pvz audi a3
stabdziai jautresni nei bmw m3. bet tai visiskai nieko nesako. su a3 gerai
pavazinek ir stabzhiai pradeda smirdet ir feidint (esu patyres) su m3 nieks
nefeidina.

"spakainas"  wrote in message news:n0q4r6$bqv$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei
įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai,
pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu
paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja
danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7
sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten
skirtumas dar didesnis.
Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota.
Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt.
Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu
paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra,
benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip
netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai
gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas -
persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust
skirtumą.