Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Igaliotinis
Data: 2015-10-23 09:58:47
nu jei dar nesupratai kur daunius lenkia tai dabok.

nesenas pavyzdys: zmogas uzsidejo naujas padangas, ne ziemines, bet
vasarines, gale. sako kazkaip lyg sikna biski plaukioja, sako cia gal
padangos minkstesnes ar kazka. pakeiciau tilto sailentus, dingo
plaukiojimas. suplyske nebuvo, neklibejo, nebarskejo. amen