sheimynishkai vazhiuojant nesunkiai isipaisysi y posuki ir su passatu. jei nevazhuoji ant ribos ir neprasukineji ratu ishvis beveik jokio skirtumo ar fwd ar rwd ar awd. torque steering ar kaip ten vadinas del elektriniu vairo stipreku nelabai jaucias taigi skirtumo nedaug vazhiavime. o jei nori tikro vairavimo malonumo turbut reikia ne passato ar xdrive betmeno ;) "spakainas" wrote in message news:n0q2nv$af2$1@trimpas.omnitel.net... Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: > rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 > ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai > yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi gaza ir > pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei dsc > isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis > ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia > malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur > nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu > drifteris tikrai nesu.