bybis dar zhino kas geriau ar koks ale nepremiumas passatas CC V6 4wd ar "premiumas" e60 su trilitriu dyzeliu ;) varneliu prisiklikina man rods panasiai, aj tik pas e60 turbut nebus automatinio parkavimo kai vaira paleidi ir auto pats y skyle ysiparkuoja ;) "spakainas" wrote in message news:n0ah7o$urf$1@trimpas.omnitel.net... Man tai irgi atrodo nelogiška imt pliką premiumą. Tam jis ir premiumas, kad galima varnelių priklikint, variklį paimt tokį, kokio į pasatus net nemontuoja ir t.t. Na bet yra kas perka, kam patinka. 2015.10.22 11:20, Invertuota panda rašė: > On Thu, 22 Oct 2015 11:02:18 +0300, Arj wrote: > >> Palyginimui dyzeline troike su 140kw + 4wd+automatas - 42.7kEur jau, ir >> cia reikia turet omenyj kad prie highline komplektacijos pas vw jau yra >> kruva blizguciu, svilpuku ir varpeliu, ir galima apseiti be papildomu >> varneliu, tuo tarpu pas bmw kaip ne kaip papildomu varneliu noresis. > > Tai jamant naujus ir padoriai sukoNplektuotus toks skirtumas dar > suprantamas. Plemium, gerai padaryti beigi normaliai veikiantys zaislai > etc. > > Bent jau mano supratimas pasibaigia tada tenka jamt jau kazkieno > sudarytas fixuotas koNplektacijas (kas devetu rinkoje neisvengiama). Kada > uz visiskai neplemium koNplektacija norima lemejono pEnEgu. Tada jau > gaunasi baPkes tik uz varda. >